T-Mobile Extra --> wie heeft zich hier voor aangemeld

En is het een aanrader of kan je het liever niet doen ? Is er een adder onder het gras of is het echt gratis en heeft het jouw veel voordeel opgelevert?

Gewoon ter info :smiley:

ik gebruik het al jaren! Wissel eens in de zoveel tijd mijn punten in voor korting op mijn factuur.

dus een aanrader? :D

Want ik heb geen zin om straks meer geld te moeten betalen aan t-mobile omdat ik me daar voor heb aangemeld.

gebruik het ook al jaren, want per jaar dat je lid bent krijg je meer punten per euro op je factuur... ik ben nu 5 of 6 jaar lid en die punten gaan redelijk hard.. ik gebruik ze alleen om elke keer korting op mijn factuur te krijgen. Best handig dus! En je kan ze gewoon online inwisselen, geen addertje onder het gras dus.

tuurlijk een aanrader, en het kost geen geld extra ofzo

Gewoon aanmelden. Er zit absoluut geen adder onder het gras.

Heb me ook aangemeld. Alleen er staat al zeker een week niet meer dan het volgende: "Je hebt je aangemeld voor het spaarprogramma. Binnen enkele dagen komt hier jouw puntenoverzicht te staan."

Mischien nog maar even wachten tot het er wel komt te staan en anders even met t-mobile klantenservice bellen is gratis is mij net verteld :x :D

Heb me er ook toen voor aangemeld, alleen nu liep laatst mijn T-Mobile abonnement af, niet laten verlengen maar om laten zetten naar pre-paid, dus heb geen idee wat er nu met die punten is gebeurd. Bij pre-paid schijnen ze ook z'n spaarprogramma te hebben. Over een tijd maar eens even rustig op zoek naar een nieuw abonnement.

Doe het al jaren, kan wel voor leuke dingen sparen.

Kijk eens aan... wat een goede tip. Heb me ook meteen aangemeld :)

Raar,ik had me daar ook voor aangemeld,en kreeg ooit wel emails met aantal punten,nu zie ik alleen "U heeft geen toegang tot deze pagina" als ik probeer te kijken hoeveel punten ik heb?

Weer eens een hikje in de waardelooos slechte T-Mobile site?

Ik ga NIET de klantenservice bellen ervoor,zoveel tijd heb ik niet over per dag… :wink: