T-Mobile site

Is er een browser waarbij de T-mobile website wel werkt?

Safari (niet), Netscape (niet), Camino (niet). Ik heb het idee dat deze browsers niet met .aspx overweg kunnen!? Ik kom namelijk niet de de Catalogus voor de gespaarde credits.

Iemand een idee?

ehm, [url=http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.5&os=osx&lang=en-US]Firefox[/url]?

Normaal kun je meestal bij dit soort browserchecks toch door, op eigen risico. Het maakt meestal geen r..t uit en alles werkt gewoon. Hier niet helaas.

euh safari?

Firefox niet,en Internet Explorer evenmin :cry: Kortom T-Mobile wil geen klanten met een Mac,ik heb ze al eens gemaild,geen reaktie...

Ik kom gewoon met safari en 10.4.4 op de site. Eerst krijg je zo'n vage pagina, maar dan moet je gewoon op het T-Mobile logo klikken, dan kom je op de hoofdsite uit :|

Werkt volgens mij foutloos in Safari. Gewoon even doorklikken inderdaad. Je moet je gewoon niets aantrekken van al die 'je kunt het beste Internet Explorer gebruiken' pagina's.

95% werkt dan alsnog probleemloos, zo ook T-Mobile.

[quote:1b0b39ecbb]Ik kom gewoon met safari en 10.4.4 op de site. Eerst krijg je zo'n vage pagina, maar dan moet je gewoon op het T-Mobile logo klikken, dan kom je op de hoofdsite uit[/quote:1b0b39ecbb]

[quote:1b0b39ecbb]Normaal kun je meestal bij dit soort browserchecks toch door, op eigen risico. Het maakt meestal geen r…t uit en alles werkt gewoon. Hier niet helaas.[/quote:1b0b39ecbb]

Goed lezen is ook een vak hè :mrgreen:

[quote:1b0b39ecbb=“bjorngra”]…Ik kom namelijk niet in de Catalogus voor de gespaarde credits.[/quote:1b0b39ecbb]

Daar komt m’n vriendin ook niet in met Firefox op de Mac… alles geprobeerd maar helaas :?