T-mobilesite ergernissen

Ik wil een vraag stellen aan de helpdesk van T-Mobile. Omdat ik een hekel heb aan telefoneren en niet graag een kapitaal betaal om te wachten stuur ik een e-mail. Het is niet echt noodzakelijk om het antwoord per direct te hebben, dus email is ok.

Ik log in in mijn account en zie dat Safari het menu niet laat zien. Geen nood, Opera doet het wel.
Om bij dat formulier te geraken moet ik wat menuutjes aanvinken. Ik kies ‘abonnee’ en onder het uitrolmenu is een ander uitrolmenu waar ik een submenu moet kiezen.

Alleen… dit menu blijft grijs (niet oproepbaar.) Welke keuze ik ook maak, dat menu blijft grijs. Op de verzendknop drukken is zinloos want dan krijg ik te horen dat ik een menu niet heb ingevuld… zucht.
Dan maar proberen in Netscape 7. Ook daar is het menu niet oproepbaar. Shiira wil ook niet en IE laad de menu’s helemaal niet.

Ik wijk uit naar een wintel doos en natuurlijk werkt de site daar wel.
Ik tik mijn vraag in en druk op ‘verzenden’ en krijg een foutmelding voor mij neus! Wegens een interne fout is uw formulier niet verstuurd.
Ik sta inmiddels op ploffen. Meerdere keren op ‘verzend’ gedrukt en steeds dezelfde foutmelding.

frustraties alom

Ik had het met het registreren op de site van en online krant. kreeg ik de melding 'je hebt niet aangegeven of u een proefabonnement wilt'

Nee want die optie stond er niet dus.

Blijkbaar op windows wel. Dus elke keer als ik mijn gegevens aan wil passen moet VPC weer opgestart worden…

T-mobile kiest duidelijk niet voor ondersteuning van andere browsers dan IE op windows :x . Ik zou zeggen, blijf ze bestoken...

martijn

Ik ken het probleem..

Heb ze der laatst ook wel over gemaild.
Ze doen idd niet anders dan IE.

Dus verplicht IE gebruiken, en als je door een lek gehackt wordt, T-Mobile aanklagen :stuck_out_tongue:

Ik zit ook bij T-Mobile maar heb de hoop allang opgegeven dat die gasten ooit nog aan Mac-gebruikers gaan denken. Helaas is dat bij meer sites zo en wijk dan maar uit naar mijn Vaio :x Leuk is dat niet maar voorlopig is het niet anders. :evil:

Laat T-mobile lekker in de str.nt zakken. Er zijn genoeg alternatieven.

[quote:ffa0f4891c="MacBjorn"]Ik wijk uit naar een wintel doos en natuurlijk werkt de site daar wel. Ik tik mijn vraag in en druk op 'verzenden' en krijg een foutmelding voor mij neus! Wegens een interne fout is uw formulier niet verstuurd.[/quote:ffa0f4891c]

Geweldig, T-Mobile heeft een site die zelfs op windoos niet werkt. Hulde! (Begin van een trent?)