Taal bestanden verwijderen

Hallo, ik ben vergeten bij het instaleren alde taal bestanden die ik niet gebruik uit te zetten waardoor ze er nu allemaal in staan. Mijn vraag :hoe kan ik die als nog weghalen zoadat ik alleen de door mij gewenste taal overhoud. Het betreft hier 10.2.8 . Het liefts een route beschrijving qua hoe daar te komen om te kunnen verwijderen. Alvast hartelijk bedankt Data

Probeer DeLocalizer maar eens. Beviel mij goed onder Jaguar..

http://software.bombich.com/local.html

Succes ermee…

thnx! :D

Je kan ook in Finder zoeken met Command+F Zoek in bepaalde locaties > HD Zoek naar onderdelen die aan volgende voorwaarden voldoen: Naam eindigt op lproj Klik op het plusteken en voeg de zoekparameter Zichtbaarheid toe Zichtbaarheid zichtbare en onzichtbare onderdelen Zoek

Zo vind je alle taalbestanden die op je harde schijf staan.

is het i pro j of L pro j ? ik kan ze niet uitelkaar houden ;-)

L van 'language project'.

okidoki ;-) en tja logisch natuurlijk

[quote:95a2b07946="djdata"]is het i pro j of L pro j ? ik kan ze niet uitelkaar houden ;-)[/quote:95a2b07946]

Bij het hier in het forum gebruikte lettertype zit er toch wel duidelijk verschil tussen de hoofdletter I en een l hoor. :wink: Zeker weer laat geworden? :stuck_out_tongue:

Ik haal die 2 al jaren door elkaar ,soort dislectiese afwijking denk ik , of gewoon een gebrek aan kennis van fonts dat kan ook nog ;-)