Tabs in Safari

LS,

Ik heb de ‘nieuwe’ Safari’ v62 gedownload, maar is bij mij NIET stabiel.
Hij flikkert er niet uit of zo EN de TABS werken perfect.

ALLEEN krijg ik zo af en toe koeie letters.
Als ik een pagina open die “ARIAL” 10 moet zijn. Is het op dat moment “ARIAL” 110 ofzo :oops:

Dit kan niet goed zijn en ben daarom terug naar v60.

Iemand anders last van dit probleem!!!
Heb geen bug report gestuurd omdat dit nog geen officeele BETA is?!

GRT

[quote:76a4c96821="mike"]zover had ik het reeds voor elkaar. nu ben ik benieuwd waar je een 'form' in kan vullen en waar je die gegevens kan muteren. Ik vond dat bij IE wel handig. Goed dat het bij Safari nu moet kunnen. Alleen hoe?[/quote:76a4c96821] Op ThinkSecret was te lezen dat de optie 'autocomplete' er al wel bij staat, maar dat hij nog niet werkt. Dus even geduld hebben tot de officiële nieuwe beta denk ik.

Inmiddels heb ik op een of andere manier de tabs weer weten te slopen :cry: en dat terwijl ze in mijn debug-menu wel aangevinkt zijn (aan en uit zetten werkt ook niet meer).

Nog een irritant "bugje". Als je teveel tabs open hebt (heb er nu meer dan 11 open staan) dan kun je dus niet meer bij de tabs die "buiten beeld" vallen. Heb in elk geval nog niet gevonden hoe.

Er komt in elk geval niet automatisch een scroll-bar of >>> in beeld zodra er teveel tabjes komen…

Ik krijg het in de terminal niet voor mekaar. Als ik "defaults write com.apple.Safari IncludeDebugMenu 1" in de terminal typ krijg ik de melding: "defaults: Command not found" Iemand een idee hoe ik het commando defaults weer op orde krijg?

Roland

Per ongeluk ontdekte ik dat als je met de muis in het dock op Safari klikt en de muis ingedrukt houdt,de open pagina's verschijnen waar je dan weer naar toe kan klikken. Het programmatje Pith wat ik tot nu toe gebruikte is hiermee weer overbodig geworden.

[quote:dd0cf9c23b="Gijs"][quote:dd0cf9c23b="mike"]zover had ik het reeds voor elkaar. nu ben ik benieuwd waar je een 'form' in kan vullen en waar je die gegevens kan muteren. Ik vond dat bij IE wel handig. Goed dat het bij Safari nu moet kunnen. Alleen hoe?[/quote:dd0cf9c23b] Op ThinkSecret was te lezen dat de optie 'autocomplete' er al wel bij staat, maar dat hij nog niet werkt. Dus even geduld hebben tot de officiële nieuwe beta denk ik.[/quote:dd0cf9c23b]

Klasse gijs had ik nog niet gezien, ff wagtuh dus.

[quote:5dd0105f36="Andre"]ALLEEN krijg ik zo af en toe koeie letters. Als ik een pagina open die "ARIAL" 10 moet zijn. Is het op dat moment "ARIAL" 110 ofzo :oops:

Dit kan niet goed zijn en ben daarom terug naar v60.

Iemand anders last van dit probleem!!!
Heb geen bug report gestuurd omdat dit nog geen officeele BETA is?!
[/quote:5dd0105f36]

Ik heb (had) er ook last van. Het is trouwens wel een officiële beta, maar geen public beta. Bij een internal beta, waarbij zo’n tabs optie ook nog eens met debug moet worden aangezet, hoef je ook niet echt te verwachten dat het ‘uitontwikkeld’ is lijkt me.

Die fontproblemen hebben vast te maken met de wijzigingen in de CSS 2 implementatie. Overigens zijn er nu ook al CSS3 onderdelen toegevoegd.

Even geduld nog dus… helaas.

het positiefe is dat Apple wel naar de gebruikers luistert. En zoveel mogelijk ons probeert tegen moet te komen. Ze komen alleen te vroeg uit met hun programma's net zoals Mac OS 10.0

[quote:a22393e191="Shadia"]Ze komen alleen te vroeg uit met hun programma's net zoals Mac OS 10.0[/quote:a22393e191]

Ik denk juist niet te vroeg. Op deze manier kunnen we veel feedback geven.
Ik denk wel dat veel mensen meteen teveel verwachten van een beta versie. We zijn in het verleden denk ik teveel verwend geweest. :wink:

Peter

[quote:8216544425="Shadia"] Ze komen alleen te vroeg uit met hun programma's net zoals Mac OS 10.0[/quote:8216544425]

Bovendien is dit zelfs nog een illegale beta. Dus “officieel” hebben we deze versie nog niet eens gezien. :wink:
Nog ff wachten met klagen dus.

[quote:e8f8408b22="Shadia"]het positiefe is dat Apple wel naar de gebruikers luistert. En zoveel mogelijk ons probeert tegen moet te komen. Ze komen alleen te vroeg uit met hun programma's net zoals Mac OS 10.0[/quote:e8f8408b22]

Nix dervan! Anders is er tenslotte ook niets waarover we tegen apple kunnen aanzeuren en dan kan apple weer niet luisteren en tegemoed komen. Ben juist erg blij met deze werkwijze. Het is hooguit jammer dat veel mensen niet weten wat het betekent beta software te gebruiken. (En vooral welke risico’s dat kan inhouden. Een fout als in de eerste Safari beta had ook een stuk geniepiger kunnen zijn)

met Safari heb ik geen moeite, maar OS 10.0 was geen beta, je kon er wel niets mee, en nu met iMovie 3, binnen de dag al een update.

Safari v60 is nu wel officieel, in prog. update. :)

Ik had ook last van mega-letters in v62 en heb 'm er dus afgegooid. De tabs zijn wel veelbelovend en werken echt goed. Ik ben nu weer eventjes terug naar v60 gegaan omdat in 62 de helft van de tijd de weergave niet juist was.

Go Apple! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Tfmichie :finderoud:

hoe komen jullie eigenlijk aan die onoficiele updates???