Tandwieltje in mail

Kleine vraag voor klein item.

In mail (onder Tiger) zie ik nu niet meer telkens wanneer het programma bezig is met het checken van de mail. Vroeger onder Panther had ik rechtsboven dat klein draaiend tandwieltje…

Ik kan wel kiezen voor de weergave van verbindingsassistent, maar dan krijg ik zo een groot venster met veel te veel info… :wink:

Iemand een idee of het mogelijk is om dat klein handig tandwieltje uit Panther terug te krijgen ?

Panther installeren (en die Tiger de deur uit).

Maar wie wil dat nu? Wellicht stopt Apple de functie in een toekomstige update van Mail 2.

Die draaiertjes staan nu naast je mailboxen aan de linkerkant!! Daar kan je zien waar ie mee bezig is...

Ik wou net zeggen dacht dat ik ook zo'n tandwieletje had gezien in me mail

Als je klikt op "haal op" dan zag je in Panther iets gebeuren (tandwiel kwam even draaien). Zo wist je dat hij bezig was. Nu zie je niets meer...

Dan toch maar terug naar Panther :stuck_out_tongue:

In Tiger zie je eenzelfde symbool draaien als bij de opstart van je Mac. Het gaat echter heel snel.

Probeer anders eens enkele keren vlug na elkaar op "Haal op" te klikken. rechts naast de map "Inkomend" kan je het dan (0,25 seconde of korter) zien. Heel snel dus, zoals unSOUND aangeeft. [edit] Zorg wel dat je map "inkomend" geselecteerd staat, anders kan je het niet zien. [/edit]

ik klik sneller dan de schaduw van Lucky Luke... maar zie niets.

[quote:12be0003b2]In Tiger zie je eenzelfde symbool draaien als bij de opstart van je Mac[/quote:12be0003b2]

Het is dat symbool dat ik ook bedoel, ik noemde het “tandwiel”, we spreken dus over hetzelfde. Ik kreeg dit vroeger trouwens in de mail onder Panther.

[quote:eac15c1e18="MDF"]ik klik sneller dan de schaduw van Lucky Luke... maar zie niets.[/quote:eac15c1e18] Start Mail eens opnieuw op, en kijk dan direct naast de postbussen.

De inlog-gegevens zitten nu nog in het Ram geheugen, daarom gaat het nu zo snel.

Het gaat echt razend snel.

Klik maar eens op venster–>aktiviteitenoverzicht…

Okido

Het gaat echt héél snel.
Thanks voor de reacties.