tassen & labtops

Heeft er iemand ervaring met chromebags, booq, of lemonfish.

En weet er iemand waar deze merken dicht bij huis verkrijgbaar zijn?

www.lemonfish.de
www.chromebags.com
www.booqbags.com

Ik heb al een tijdje een Booq tas en ben er erg over te spreken. Mooi, functioneel klein en stijlvol. Er wordt altijd vol ongeloof gekeken als ik vertel dat daar m'n 12" powerbook zit :D Wel besteld via de Booq site, dat wel.

wow, mooie bags van Booq! ik heb zelf een relaxete bag van Gravis. ook een aanrader! zelf van een oud surfpak een neopreen sleeve gemaakt, werkt perfect

www.burton.com/gravis

dat ziet er wel erg klein uit, en dat is goed!

maar wat ik me afvraag is of je daar ook alle extras in passen. Ik neem mn 12" iBook G4 nu mee in Tuscano 2nd skin in mn Haglofs Hiq rugzak en daar gooi ik ook de adapter, muis e.d. in, past dit ook in die booq tas, plus een schrijf/tekenblok ofzo?
ziet er wel erg goed uit nl.

@hanzwillem :: dat gaat allemaal net maar dan zit ie ook helemaal vol hoor. Tas is echt bedoelt om een minimum aan extra's mee te nemen! Zelf gebruik ik 'm zakelijk en hoe naast m'n laptop alleen (soms) een muis mee te nemen en een a4 kladblok inderdaad (dit laatste hoop ik te gaan vervangen door een Newton :D )

Ik zit eigenlijk te azen op een Crumpler tas... die zijn ook supermooi, degelijk en daar gaat ook niemand je geloven als je zegt dat er een computer inzit...

http://www.crumplerbags.com

[quote:9c31c31357="Anubiz"]Ik zit eigenlijk te azen op een Crumpler tas... die zijn ook supermooi, degelijk en daar gaat ook niemand je geloven als je zegt dat er een computer inzit... [/quote:9c31c31357]

Dus minder aanleiding geven voor diefstal en zo. De typische laptop tassen vragen om gestolen te worden

Mooie tassies... loop ik daar met mijn oversized Kensington tas te zeulen...

[img:4983881dab]http://www.kensington.com/images/pc/K62340A-3535.jpg[/img:4983881dab]

…maar kan er wel fijn alles in kwijt (zelf digitale film-camera erbij als het moet) en ziet er niet echt uit als een laptop-tas, dus durf er veilig mee de metro in om middernacht. :stuck_out_tongue:

[quote:f2e336675b="iRuben"]) en ziet er niet echt uit als een laptop-tas, dus durf er veilig mee de metro in om middernacht. :-P[/quote:f2e336675b]

Sorry hoor maar ik hoor je laptop roepen dat hij erin zit

Ik vind de Crumpler tassen toch het mooist voor mijn la[u:94fd21d5a3]ppppppppp[/u:94fd21d5a3]top.

[quote:b827aae19f="bassbug"][quote:b827aae19f="iRuben"]) en ziet er niet echt uit als een laptop-tas, dus durf er veilig mee de metro in om middernacht. :-P[/quote:b827aae19f]

Sorry hoor maar ik hoor je laptop roepen dat hij erin zit[/quote:b827aae19f]

Die gedachte had ik ook als eerste… Dus dat zijn er twee, iRuben. Misschien gewaarschuwd? Zwart, canvas, rechthoekig, schouderband… :?

[quote:9acf150bb3="bassbug"][quote:9acf150bb3="iRuben"]) en ziet er niet echt uit als een laptop-tas, dus durf er veilig mee de metro in om middernacht. :-P[/quote:9acf150bb3]

Sorry hoor maar ik hoor je laptop roepen dat hij erin zit[/quote:9acf150bb3]
En dat zwaailichtje van de sluimerstand schijnt er ook dwars doorheen.

Gewoon een bigshopper van de buurtsuper doet ook wonderen hoor! Maar persoonlijk vindt ik mijn 'freitag' toch het handigst, daar past alles wel in incl. cam en boeken... en dan is ie nog veel mooier ook dan zo'n 'kijk mij met m'n notebook'-tas.

helemaal gelijk dibbel, freitag tas (extreem mooi maar wat prijzig) of gewoon een normale h&m tassie verbouwen, kom je tenminste levend (of in ieder geval met pb) wat donkere steegjes door... ...je weet nl. maar nooit wanneer je weer eens uit 'moet' hehe

Ik heb deze: [img:7494dcd079]http://www.samsonite.com/nl/en/prodimages/132/132ccc050de02500x500.jpg[/img:7494dcd079] Bevalt prima en gebruik hem ook als gewone tas. Hij is wel een beetje groot maar ze hebben ook kleinere. (Sidewinder bijv).

Freitag zijn idd mooie tassen, maar ze zijn toch niet echt gemaakt voor labtops?

Heb liefst een tas die er goed uit ziet en niet verklapt dat je een labtop mee hebt, maar er wel voor gemaakt is (waterdicht, schokdempend…)

Freitag-tassen zijn voor zover ik weet gemaakt van vrachtwagenzeildoek (die van mij wel, tenminste) en hebben een keigrote flap die de regen wel buiten houdt. Schokvrij zijn ze niet, maar daarom heb je toch een Mac? En dan nog, ik gooi eigenlijk nooit met m'n tas, en zeker niet als m'n ibook er inzit. :innocent:

Voor mij de Crumpler tassen!!!

Ik heb zelf de Roll-o-Note, en het is een pracht ding!

dan heb je de freitag tassen nog niet gezien :)

toegegeven niet echt de ideale bescherming voor je pb maar dan moet je maar een bombestendigewannabejockziemijeenslopenhebbenzedieookinfluorgroen tassie kopen hehe

vorm en functie over effectiviteit, daarom heb ik al jaren mac’s, mijn twee centen

bij een cool shoppie in adam, 90SQM, verkopen ze ook soort Freitag tassen, maar die kun je helemaal customized bestellen. zelf stof enzo uitzoeken. erg vet. verder verkopen ze er coole bags van Rome en Gravis. www.90sqm.com