Tekening van Renault Master i.v.m. autobelettering

Een klant van mij heeft gevraagd of ik een autobelettering wil ontwerpen voor de Renault Master. Nu heb ik van die wagen zo'n lijntekening nodig waar ik mijn ontwerp op kan plaatsen. (zij- voor- en achteraanzicht) Heeft iemand dat voor mij, of weet iemand hoe ik zo'n tekening kan bemachtigen?

http://www.ccvision.de/nl/c719e1b458a888850daf718791b4c93e/cs.selection.php

15 Euro voor één losse tekening. Ideaal, heb er zelf ook gebruik van gemaakt.

Daarvoor kun je een serie CD-roms aanschaffen genaamd: Creative Collection Car Special

http://www.ccvision.de/nl/ba82a8279c2e9605ac608ca88d0f6d3f/fahrzeug-vorlagen_neu.html

Als je weet welk bedrijf de belettering gaat uitvoeren zou ik daar even vragen of ze een bestandje voor je hebben…

[quote:84427c3352]Als je weet welk bedrijf de belettering gaat uitvoeren zou ik daar even vragen of ze een bestandje voor je hebben…[/quote:84427c3352] Dat is een beetje moeilijk, dat bedrijf zit in Turkije... Dus ik probeer even de tip van epod.

[quote:fd3f638955="Fried"][quote:fd3f638955]Als je weet welk bedrijf de belettering gaat uitvoeren zou ik daar even vragen of ze een bestandje voor je hebben…[/quote:fd3f638955] Dat is een beetje moeilijk, dat bedrijf zit in Turkije... Dus ik probeer even de tip van epod.[/quote:fd3f638955]

Dat wordt dan nog ingewikkeld om je werk daar te krijgen :stuck_out_tongue:

Ik heb de creative car collection noteer even de naam die onder de thumbnail staat van de auto die je wilt op ccvision.de en ik zoek hem voor je op

Ik zie 5 modellen op de site, en ik weet niet precies wat ze in Turkije gekocht hebben.

lokale beletteringsbedrijven hebben ze vaak ook beschikbaar, of neem contact op met renault zelf

nee heb je, …

Hartelijk dank voor de reacties, inmiddels heb ik, dankzij dit forum, de illustraties in mijn bezit. Hulde! :D :lol: :D :lol: :D

ZIJN DIE TEKENINGEN NERGENS ANDERS TE KRIJGEN?

ik ben nl opzoek naar een fiat strada malibu met dubbele kabine