Tekst in Imovie

Ik heb via titel,een tekst fragment tussen mijn film gezet maar als ik de tijd wil instellen lukt het me niet, ik stel bv 11 seconden in, druk gereed en in mijn project wordt dat altijd 11:00, minuten dus, wat doe ik verkeerd.
Bij de filmfragmenten is er geen probleem, alleen met tekst dus.
Ik werk met OS X Lion en Imovie 11 maar het is wel mijn eerste film ermee, was gewoon met Pinnacle te werken vroeger.
Alvast bedankt
Colbas

...als je de tekst tijdsbalk boven je filmfragment ziet staan kun je hem inkorten of verlengen over de lengte van je filmfragment. (videoclip) Kun je niet de 11 minuten balk terug 'duwen' naar 11 seconden? Volgens mij duurt je filmfragment 11 minuten dus automatisch de tekst ook. Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord.

Het is gewoon een hele vervelende bug in iMovie (volgens mij).... Ik loop hier ook tegenaan. Tot de 2 seconde gaat het goed (als je gewoon 2 invult) alles erboven verandert iMovie het automatisch naar minuten. Naar mijn idee is het enige wat je kan doen het titelbalkje aan de rechterkant/linkerlant uittrekken naar het gewenste aantal seconden/minuten die je wilt.

Succes.