Tekst naast icoontje

weet iemand hoe je in de tekst naast je iconen kan zetten op eht bureaublad dis een voorbeeld van een desktop van een lid hier:

zie hier

ik heb ibook met macosx 2.6

Als je in de finder op aplletje-J drkt komt er een menuutje waar je dat en meer dingen kunt instellen.

zorg ervoor dat je geen finder venster voor je heb klik dan op je desktop en :apple: J of: weergave>weergaveopties daar staat positie label je kan kiezen onder of rechts , rechts in jou geval

thnx allebij het is geluk jah ik maakte wel eerst de fout door niet op bureaublad te klikken en te kiezen voor alle schermen wat ik neit wil

maare thnx :wink:

:lol: Mijn desktop

[quote:7ce538da72="WebJ"]:lol: Mijn desktop[/quote:7ce538da72]

APPLAUS !
:stuck_out_tongue:

Ziet er lekker opgeruimd uit ROFL :lol: :lol: :wink:

aaaahhh ik had de vraag niet zelf kunnen bedenken maar,...........het is wel erg leuk en geeft een netter bureaublad.

HANDIG!!!

waar ken ik die wolkjes nou toch van :?

Hoe krijg je die lege ruimtes in de dock (in het screenshot)? Zo blijven de icons in de dock mooi gesorteerd.

• Koen.

@Jurriaan; Photoshop, Filter -> Render -> Clouds met een lichtblauwe achtergrondkleur geselecteerd

@koen; volgensmij moet je even op dit forum zoeken, weet niet zeker maar geloof dat ik hier een link gehaald heb naar 3 kleine programmaatjes die niets doen en zonder icoontje, die programma’s kun je in je dock zetten.

ik heb die ruimtes voor de dock ff geupload: [url]http://members.lycos.nl/freshdesign/STW/3_dock_spaces Folder.sit[/url]

Hé Jurriaan, bedankt!