Ik ben een beginner in websites maken (mijn studies voor volgend jaar) maar ik heb het toch geprobeerd om er een te maken met dreamweaver.cs3
Alles staat op punt behalve 1 iets en ik raak er geen wijs uit…
Als ik de site in preview zet in firefox ( dus alt f12) en ik sleep met mijn venster, schuift de tekst mee en dat mag niet, hij moet bijven staan waar ik een gekleurd kader in mijn achtergrond heb (achtergrond gemaakt in photoshop).
Misschien moet ik dat kader (met ronde hoeken en transparant) in dreamweaver zelf maken maar ik weet niet hoe.
Iemand die weet wat er scheelt of wat ik moet veranderen.
[quote:9ee929a37b="Liezel."]hoe doe je dat, er staat nog niets online,... :?[/quote:9ee929a37b]Ik ken dreamweaver niet goed, maar ik dacht dat er daar ergens een wizard voor was. (ben het wel niet zeker).
Anders: uploaden via ftp naar een of andere webruimte.
Het duurde even maar nu snap ik wat je bedoelt..
Je probleem zit erin dat je je tabel gecentreerd hebt. Alle content centreert zich daardoor in het venster, niet in je background image, dat is statisch.
Ik begrijp dat het nu een beetje teveel van het goede is, maar ik wil het toch even kwijt; leer met css werken, want die tabellen, dat is 't niet hoor…
Centreren kan wel, maar dan moet je de background image in de tabel zelf als background zetten. Ik heb niet heel goed gekeken dus weet even niet precies hoe je dat had opgelost, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. Als je er niet uitkomt lees ik het hier wel weer. Succes!