Tekst selecteren in Mail

Ik heb een irritant probleem.

Als ik in Mail een tekst wil selecteren door met mijn linker muisknop ingedrukt de tekst van boven naar beneden wil selecteren dan scrollt Mail niet automatisch mee. (beetje duidelijk uitgelegd ?)
Van beneden naar boven doet hij wel gewoon goed…

Iemand hier ook last van ?

Voor mij wel duidelijk iotgelegd ... bij mij scrold mail gewoon mee ... Welke versie gebruik je ...

Ik gebruik Versie 1.3.7 (v615/613)

Ik heb versie 1.3.8

draait prima

Hoe komen jullie nou aan een andere versie???? die worden toch auto geupdate via apple... Ik ben up-to-date... en ik heb versie 1.3.7...

[quote:ae99197acb="MarcelK"]Ik gebruik Versie 1.3.7 (v615/613)[/quote:ae99197acb]

Die heb ik ook. Doet het bij mij ook prima, dus specifiek een versieprobleem mag dus uitgesloten worden. Ik gebruik ‘gewoon’ een eenknopsmuis. Misschien dat dit het onderscheid maakt (zal ook wel niet)?

Lijkt mij erg sterk dat het aan de muis ligt.

Maar hoe kan het dan dat een tekst selecteren van onder naar boven wel ervoor zorgt dat hij automatisch mee scrollt ?

Kan ik hier ook gelijk even vragen hoe je tekst vergroot. Vaak Apple + maar dan piiieeepp fout toon. selecteer ik het mailgedeelte (dus niet dat inboxlijst actief is maar tekst), dan helpt het ook niet. Hoe krijg ik tekst snel groter weergegeven. Bij Entourage was dat nooit een probleem.

Toch eerst maar het orginele probleem; MarcelK, heb je dat selecteren/scrollen ook al geprobeert ingelogd als een andere gebruiker?

1.3.8 (v618) >>> OSX 10.3.4 (vier!!)

ik heb hier, maar ook voorheen, geen problemen gehad… wel weet ik dat je altid bijhet scrollen wel ‘effectief’ met je muis moet omgaan, maar ik weet niet of dat hier het probleem is. standaard optische muis van Apple. wellicht dat je eigen muis niet mee-werkt?