Tekst wordt plaatje? wat maf? Word>Mail

Als ik een xcel tekst of word plak in mijn mail dan wordt het een plaatje. Kan dit gewoon tekst blijven?? Stel ik dat wergens in? wat lastig zeg Wie weet er iets van? Groet!

Ik heb geen idee eerlijkgezegd, maar helpt het als je het formaat van je mail wijzigt? Dus bijvoorbeeld 'rich text' i.p.v. 'plain text' ofzo..??

Voordat je paste, bedoel ik dan, want als het er al staat verandert het niet meer natuurlijk…

geprobeerd, wel veranderd dan de handtekening in een simpele times en verliest ie de opmaak, maar het gecopieerde stukje exceltekst verschijnt weer dan als een afbeelding... maf hé?

Ja. Ik heb mijn Mac nu niet bij de hand, maar ik kan me wel herinneren dat ik dit ook weleens heb gehad. Wat je wel kan doen is het pasten in een andere editor (bijvoorbeeld TextEdit, of Emacs, als je dat heel toevallig gebruikt...). Die converteert het waarschijnlijk wel, en dan kan je dat weer pasten in Mail.

Wat misschien ook kan is dat je je ergens in Excel een instelling hebt die hierover gaat, maar dat ligt eigenlijk misschien ook niet zo voor de hand.
Of misschien is er nog een andere [i:87e9aeb1f1]copy[/i:87e9aeb1f1] functie… Je hebt namelijk ook verschillende [i:87e9aeb1f1]paste[/i:87e9aeb1f1] functies…

En wat geberut er eigenlijk als je het [i:87e9aeb1f1]dragt[/i:87e9aeb1f1] (dus tekst selecteren, en dan met je muisknop ingedrukt gehouden in het mailtje slepen…)??