Tele2 goed of slecht?

[quote:521dc8eef5="dreamlab"]alleen de instellingen van die Eperia Box zijn niet ideaal[/quote:521dc8eef5] Na de laatste automatische softwareupdate van de Experia Box kan je de instellingen ook via je browser wijzigen door te surfen naar http://192.168.2.1/ Je kan dan veel meer zaken instellen dan wat via Mijn KPN mogelijk is.

[img:521dc8eef5]http://home.kpnplanet.nl/~mbnijhuis@kpnplanet.nl/inlogscherm.jpg[/img:521dc8eef5]

@ #man:

Ik zeg dat de instellingen niet ideaal zijn. LEZEN a.u.b.

@Yosemite:

Bedankt man! Dit lost een hoop op!

@Yosemite:

Die update gaat dus vanzelf? Ik krijg nu namelijk:

http://192.168.2.1/access_deny.htm

Gaat nu nog niet werken zie ik… :cry:

Goedkoop is duurkoop. Ik heb zelf Versatel en ik wens het niemand toe. Ik zal je de details besparen maar het komt erop neer dat ik 3 maanden achtereen zonder internet heb gezeten, doordat ze [i:03d4ddcad6]elke week[/i:03d4ddcad6] dezelfde fouten maakten.

oke... geen versatel dus... daar hebben jullie mij nu vanaf geholpen!

denk…zucht…

[quote:4acedb7903="#man"]oke... geen versatel dus... daar hebben jullie mij nu vanaf geholpen!

denk…zucht…[/quote:4acedb7903]

Denk… zucht… gevonden: InternetPlusBellen!

:wink:

Aljo

Versatel werkt perfect!

draadloos downloadsnelheden tot 1700kb/s

Nooit een slechte verbinding, de installatie door de monteur is ook vlekkeloos verlopen.

NB: ik zit wel 800-1000 meter vanaf de centrale af. Waarschijnlijk zitten de mensen met een niet-werkende Versatel veel verder van de centrale…

succes met je keuze :wink:

Sommigen zullen gewoon pech hebben. Wij hebben Tele2 sinds het nog Zonnet was. Telefoon hebben we er niet bij, omdat wij geen stopcontact in de meterkast hebben.

Wij hebben vrijwel nooit problemen. Slecht zeeeeer zelden is de verbinding een paar minuten weg, maar dat hadden wij ‘vroeger’ met XS4ALL ook. Helpdesk heb ik niet nodig, maar sinds vorige week hebben wij ook dat nieuwe Tele2-abonnement (4/1) voor de prijs van 24,95 per maand. Ik deed zelf iets niet goed op de iBook, dus maar eens gebeld. De wachttijd bedroeg nog geen minuut en ik ben zeer snel en juist door een vrouw geholpen! Wie belt op het moment dat iedereen belt, kan natuurlijk langere wachttijden verwachten. Zeker bij ondernemingen met veel klanten. Dat XS4ALL steeds zo goed scoort, heeft te maken met de hoge prijs, waardoor je maar weinig klanten hebt en die dus meer aandacht kan geven.

Voor 24,95 heb je ongetwijfeld het meest concurrerende product. Hoe de telefoondienst van Tele2 is, weet ik niet, maar zelfs mocht dat ten koste gaan van de internetsnelheid, dan bespaar je daar nog flink mee. Vooral als je overdag werkt… Ik kan het aanbevelen. Ik geloof er niets van dat de service bij de andere providers beter is. Ik weet wel zeker dat het bij andere duurder is.

[quote:9898994f5c="Richard Kruizinga"]Sommigen zullen gewoon pech hebben. Wij hebben Tele2 sinds het nog Zonnet was. Telefoon hebben we er niet bij, omdat wij geen stopcontact in de meterkast hebben.

Wij hebben vrijwel nooit problemen. Slecht zeeeeer zelden is de verbinding een paar minuten weg, maar dat hadden wij ‘vroeger’ met XS4ALL ook. Helpdesk heb ik niet nodig, maar sinds vorige week hebben wij ook dat nieuwe Tele2-abonnement (4/1) voor de prijs van 24,95 per maand. Ik deed zelf iets niet goed op de iBook, dus maar eens gebeld. De wachttijd bedroeg nog geen minuut en ik ben zeer snel en juist door een vrouw geholpen! Wie belt op het moment dat iedereen belt, kan natuurlijk langere wachttijden verwachten. Zeker bij ondernemingen met veel klanten. Dat XS4ALL steeds zo goed scoort, heeft te maken met de hoge prijs, waardoor je maar weinig klanten hebt en die dus meer aandacht kan geven.

Voor 24,95 heb je ongetwijfeld het meest concurrerende product. Hoe de telefoondienst van Tele2 is, weet ik niet, maar zelfs mocht dat ten koste gaan van de internetsnelheid, dan bespaar je daar nog flink mee. Vooral als je overdag werkt… Ik kan het aanbevelen. Ik geloof er niets van dat de service bij de andere providers beter is. Ik weet wel zeker dat het bij andere duurder is.[/quote:9898994f5c]

Zelfde ervaringen aan deze kant.
Nu nog Versatel ADSL Family 1Mb met telefonie en over 2 weken Tele2 4Mb ADSL Compleet
voor slecht 29,95 euro per maand inclusief telefonie en zonder KPN abonnement !!!