Teleboetieks van Belgacom gaan iPod verkopen

De zogeheten Teleboetieks, de telefoonwinkels van Belgacom, gaan iPods van Apple verkopen. Ook gaan ze een actieve rol vervullen bij de verkoop van muzieknummers via de iTunes Music Store. Dat heeft countrymanager Bernard Voglaire van Apple België tegenover MacFan bevestigd. De verkoopactiviteiten maken deel uit van een veel grotere ‘deal’ tussen Belgacom en Apple België, waarover in de loop van december nadere details bekend gemaakt worden, aldus Voglaire. Er zijn in totaal een kleine honderd Teleboetieks verspreid door het hele land. (AK)

Bron: http://www.macfan.nl/

deze zijn al aan het verkopen in de munt aan de beurs

Kvind het maar een belachelijk iets...- :? Belgacom moet zich hier niet mee bezig houden. Ze hebben zo nog werk genoeg met hun diensten die ze nu al aanbieden, al ver van dit er nog eens bij te doen.

Ik heb ze ook al gezien in de Teleboetiek.... Belgacom zal willen proberen een graantje mee te pikken met de verkoop van dit succesnummer.. :? 'k vind dat ze maar eens eerst moeten zorgen da al hun eigen produkten en diensten fatsoenlijk werken, voordat ze hiermee beginnen.

ik verschoot ook even toen ik in de boetiek met mijn PB'je mijn mails kwam checken

Qoui? Skynet Music Club against iTMS?

Ik ben een Telenet gebruiker,en weten jullie hoe dat komt???? Omdat Belgacom een mooie eindejaars aktie deed met een gratis modem en aktivering,helaas was de modem aleen voor Windows geschikt en was dan nog een usb. De sukkels.

OFFtopic //tevreden skynet gebruiker, veel stabielere verbinding en snelheid dan telenet. /offtopic

mssh gaan ze nu de skynet music store linken aan de ITMS, fijne zet voor apple :slight_smile:

iemand idee wanneer belgacom met ADSL2+ afkomt eindelijk?

[quote:92ae53e634="Fuji"]mssh gaan ze nu de skynet music store linken aan de ITMS, fijne zet voor apple :)[/quote:92ae53e634] En wat zou het voordeel daar van kunnen zijn? Apple heeft de skynet-crap zeker niet nodig. Omgekeerd mss wel maar waarom zou Apple zoiets toestaan?

[quote:455994d2a0="pietjepuk6546"][quote:455994d2a0="Fuji"]mssh gaan ze nu de skynet music store linken aan de ITMS, fijne zet voor apple :)[/quote:455994d2a0] En wat zou het voordeel daar van kunnen zijn? Apple heeft de skynet-crap zeker niet nodig. Omgekeerd mss wel maar waarom zou Apple zoiets toestaan?[/quote:455994d2a0]

De Skynet Music Club stopt er dan toch mee. Ze gaan nu in zee met de iTunes Music Store.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=DMF27012006_052

De directe link naar de Belgacom pagina in de iTMS: [url=http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewPlayListsPage?fcId=118267614&pageType=playlists&id=10000]klik[/url].

Ik ken iemand die bij Belgacom werkt en we zouden als skynet klanten maandelijks 10 nummers krijgen in de iTMS als Gift. Wel leuk zeg.

Zal ik toch eens beginnen legaal muziek te downloaden.

Misschien beginnen ze ook nog tv series te verkopen via iTMS met hun belgacom TV... of hebben ze daar niets over te zeggen?