telefoon........

[color=violet:3e5f34b0ef][/color:3e5f34b0ef]Goeiedag iedereen, las een tijdje geleden dat apple misschien met een telefoon op de markt ging komen, is er al meer bekent.....? en is het mogelijk om met een sonyericsson p800 op een Imac 700 (laatste klassieke model) flink tekeer te gaan, dus muziek en filmpjes heen en weer te downloaden......? via de usb. in volle afwachting groet van neorej :wink:

[quote:744bbcc3b3="neorej"][color=violet:744bbcc3b3][/color:744bbcc3b3]las een tijdje geleden dat apple misschien met een telefoon op de markt ging komen, is er al meer bekent.....?[/quote:744bbcc3b3]

Vanavond uitgekomen. Het heet iChat.

hehe :)

inderdaad, het heet ichat

da’s een goeie

Die Apple telefoon zal niet komen, jammer genoeg.. De P800 kan je niet via USB aansluiten (zover ik weet). Wel kan je met een Bluetooth adaptertje spelen. Sinds enkele weken wordt de P800 ondersteund in iSync. Zo'n adapter kost rond de 50 euro.

Voor meer info: iSync

die van ichat vond ik een beetje een open deur, de freephotoconverter daarintegen is wel fijn, nog bedankt..... Ik werd trouwens wel heel stil bij het zien van de promo over de 'G5', wat een super machine..... :wink: neorej

Telefoon? Met iSight + iChat AV heb je geen [i:d6b59d7e4c]'iPhone'[/i:d6b59d7e4c] meer nodig. Da's [i:d6b59d7e4c]'passé'[/i:d6b59d7e4c]. 8)