Telefoonaanbieder Sim Only unlocked iPhone

Hoi Iedereen,

Ik ben van plan om een geimporteerde iPhone aan te schaffen. Hierbij wil ik dan een sim only abonnement nemen. Zodat ik hierbij een dataverkeer abonnement kan nemen. Als ik bijvoorbeeld kijk bij HI (mijn huidige aanbieder) kan ik voor 10 euro per maand eindeloos online. (iemand die dit gebruikt icm iPhone?)
Maar nu keek ik bijvoorbeeld bij Telfort, welke erg fijne simonly prijzen heeft, maar hierbij zag ik geen data abonnement.

Is er nog verschil tussen verschillende data abonnementen? want ik wil mn iPhone natuurlijk wel zonder problemen willen gebruiken.

Bedankt alvast!

Je kan ook wachten tot hij hier komt met bijvoorbeeld een kpn netwerk. Heb je helemaal geen problemen en weet je zeker dat alles werkt!

Telfort is tegenwoordig van KPN, dus het zou me niks verbazen als je voor de data-dingen en betere opties wordt doorgestuurd naar KPN zelf...

Verder zit je sowieso op een GPRS netwerk omdat EDGE niet meer wordt ondersteund door zo’n beetje alle providers hier in Nederland en de iPhone ondersteund dus weer geen 3G, zoals bekend.

Ik denk dat als je nu een abonnement hebt bij KPN en je kan voor 10 euro extra een onbeperkt data-abonnement erbij nemen, dat dat een aardige optie is. Veel sneller dan GPRS krijg je dus niet, en de meeste van die zeer goedkope data-dingen hebben sterk geknepen snelheden (t.o.v. UMTS). Let wel op de addertjes… Niet dat je data dus via UMTS zou moeten lopen en dat je extra betaald omdat je uiteindelijk via de GSM / GPRS netwerk gaat zitten internetten… Ik weet verder niet hoe dat werkt, maar wees daar wel zeker van.

Telfort heeft in ieder geval wel een datadinges. Hier heb ik pas ook op gezocht. :D

Klik