Ik heb een vraagje en ik hoop dat ik daarmee hier terecht kan.
Ik ruil donderdag mijn geliefde Blackberry een weekje in voor een iPhone.
Ik heb zelf een Hi-abonnement, en daarbij zit Blackberry internet ingesloten.
Ik vraag me af of je daarmee ook gewoon kan internetten op de iPhone, aangezien de Wifi bij ons thuis dienst weigert.
Ik las elders op deze website dat je voor een tientje extra wel gewoon kan internetten? Klopt dat?
Een data netwerk is een data netwerk. Je noemt het 'Blackberry internet' omdat het bij dit toestel zat als abonnement? In dat geval zal het gewoon hetzelfde werken.
Zie hier de uitleg voor een Hi configuratie: http://qelp.hi.nl/Apple/iPhone/#/Apple/iPhone/
Ben helemaal niet op de hoogte van de beperkingen van de abonnementen maar wilde het volgende toch even melden: was vorige week in Frankrijk en kreeg daar de gebruikelijke tarief sms'jes. Hier werd het Blackberry internet apart vermeld. Kan me derhalve voorstellen (hoewel ik denk van niet) dat het in NL ook apart wordt berekend, hoe vreemd dit ook klinkt. In Frankrijk was het internet overigens 2 euro per Mb en het Blackberry internet een schokkende 8,93 euro per Mb... Wellicht toch iets om even na te vragen bij de provider van het abonnement.
Een data netwerk is een data netwerk. Je noemt het \'Blackberry internet\' omdat het bij dit toestel zat als abonnement? In dat geval zal het gewoon hetzelfde werken.
Zie hier de uitleg voor een Hi configuratie: http://qelp.hi.nl/Apple/iPhone/#/Apple/iPhone/[/quote] Let op! .. Wij gaan uit van iOS 2.
Aha. Vooruitstrevend bedrijf blijft het ook dat KPN..
Het gaat hier echter niet om een abo van T-Mobile... dus wellicht dat het bij Hi anders (beter) geregeld is?!
In theorie zou het (bij T-Mobile althans) zo kunnen zijn dat als je een bundel hebt met onbeperkt Blackberry internet daarin, je extra kosten zou kunnen maken als je (met bijvoorbeeld een iPhone) gebruik maakt van het 'gewone' internet. Dit datavebruik krijg je dan buiten je bundel voor 2 euro per Mb doorberekend (en andersom zelfs tegen 8,93 euro per Mb).