Terug naar mijn Mac MobileMe

Hoi,

Ik heb veel topics gelezen, maar ik kom er niet uit. Ik blijf het probleem houden dat ik de NAT-PMP en UPnP foutmelding krijg. Ik heb een Experiabox van KPN en kan hierin niets wijzigen. Iemand dit probleem ook gehad en inmiddels opgelost?

Groeten André

Kan je via http://192.168.2.254 ook niets instellen (via Safari)

De Experiabox van KPN is helemaal dicht getimmerd, echter je kan wel UPnP aanzetten. Kijk eens even op dit forum, want daar wordt je niet vrolijk van. [url=http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum]Experiabox forum[/url]

Ik zou zeggen andere provider dan maar, gezien al die problemen.
Met Ziggo tot nu toe geen rare dingen tegengekomen, kan mij iMac van waar dan ook altijd benaderen.

De ideale situatie zou een modem zijn (geen modem/router) en dan een AirportExtreme.

Inmiddels is het me gelukt om UPnP in te schakelen en die melding is nu verdwenen. Echter hij geeft nu alleen nog de melding 'terug naar mijn mac werkt niet goed omdat uw netwerk mogelijk meerdere apparaten bevat die NAT bieden. Schakel NAT uit op één van de apparaten'. Ik heb mijn Time Capsule in de brugmodus aangesloten op de Experiabox (op advies Apple) dus er zou maar één apparaat moeten zijn die NAT regelt. Of moet ik nog iets anders instellen of uitschakelen?

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Wat je beschrijft klinkt op zich goed: zo lang alleen de Experia NAT, hoort het te werken.