Ik heb inmiddels mijn vervangende batterij van Apple ontvangen, maar geen flauw benul hoe de oude terug moet - ja, OK, in de doos en het UPS-retour label erop. Maar dan? Ik kreeg bij levering een vodje met VS / Canada instructies, daar heb je dus niets aan. De (inmiddels vertaalde) website heeft alleen dit te zeggen:
[quote:17953f4bef]Wat moet ik doen met mijn huidige batterij zodra ik de vervangende batterij heb ontvangen?
Nadat u de vervangende batterij hebt ontvangen, dient u de bijgesloten instructies te volgen en dezelfde verzendenvelop en het bijgesloten vooruitbetaalde verzendlabel te gebruiken om de betrokken batterij terug te sturen naar Apple. U hoeft geen portokosten te betalen om de batterij terug te sturen.[/quote:17953f4bef]
Da’s dus ook niet echt behulpzaam.
Vervolgens geprobeerd hem bij het postkantoor in te leveren - die willen hem niet hebben omdat ze niets met UPS te maken hebben.
Ik was van zins Apple hierover een mail te sturen met het verzoek volledige en juiste retourinstructies te sturen, en als ik die niet krijg dat te zien als een signaal dat Apple blijkbaar de batterij niet terug hoeft ( gratis reservebatterij
), maar ik kan geen emailadres vinden? En ik ben niet van plan om €49,- te gaan betalen om TechSupport te mogen bellen
Genoeg uitleg; mijn vragen:
- heeft iemand het emailadres van Apple support NL? of, alternatief,
- heeft iemand Nederlandse retourinstructies?
Bedankt alvast!