Test: Star-rating op nieuwsartikelen

Ik ben bezig met een test van een zgn. star-rating voor nieuwsartikelen. Vinden jullie dit een waardevolle toevoeging?

Is dit alleen voor nieuwsartikelen of ook forum artikelen/oplosingen?
Voor nieuwsartikelen vind ik persoonlijk niet een waardevolle toevoeging, sorry @Night

Wat mij betreft hoeven artikelen ook geen star-rating. Tenzij het zorgt voor minder negativiteit onderaan de artikelen.
Op het forum zou ik wel tof vinden. Vooral op comments en of bijdragen goed zijn/behulpzaam

In het forum wil (for the time being) even weinig energie stoppen, aangezien die hele ouwe meuk binnenkort toch opgedoekt wordt.

Ela! En ons associatiespel dan :smiley:

<p class="cite">Night op 28 oktober 2020 om 19:43</p> In het forum wil (for the time being) even weinig energie stoppen, aangezien die hele ouwe meuk binnenkort toch opgedoekt wordt.
Gaan we eindelijk over op een modern forumtype?

Yep. Vraag me niet wanneer, maar het zit in de pijplijn ja.

Nee.

Mwah… vinden jullie niet dat er al genoeg ‘beoordeeld’ moet worden online?

Ik moet sterren geven aan muziekjes en filmpjes, duimpjes aan mijn Netflix series en Facebook-berichten, sterren en reviews bij alles wat ik koop, beoordelingen voor ongewenste e-mails van zowat elk bedrijf, sterren bij mijn Marktplaats transacties, en ga zo maar door.

Soms, heel soms, ben je er wel een beetje klaar mee. . :slight_smile:

@KarelWillem: ik beoordeel helemaal niks. Groot gelijk, helemaal gek wordt je ervan. Laten we hier geen Tweakers-kloon optuigen. Daar zie je wat hoog gehalte autistische mods + karmascoresysteem oplevert.

<p class="cite">Night op 28 oktober 2020 om 20:47</p> Yep. Vraag me niet wanneer, maar het zit in de pijplijn ja.
Dan haast je!: GAMMA ontstoppingsveer 5 m | ontstoppers | GAMMA.be

@KW: Dan blijf ginder beter weg…

Night

Sorry maar ik vind dit een slecht idee voor een site die al jaren de boel niet op orde heeft. Bovendien komen die ratings mij de strot uit. Ik ben het wat dat betreft met KarelWillem eens. Het is een plaag aan het worden. Als ik ergens ontevreden over ben, laat ik dat wel weten. Voorbeeld :

Als ik een kilo peren koop bij de groenteboer, dan staat hij bij mij de volgende dag ook niet op de stoep om te vragen

of hij de weegschaal wel goed bediende,

wat ik van zijn winkel vond,

ik zijn vrouw lelijk of mooi vond

enz. enz,

Overigens. dat geldt niet voor Night’s voorstel, worden door sites deze ratings-onzin uitbesteed aan externe bedrijfjes. Het is een ordinair verdienmodel, meer niet.

sedikit op 29 oktober 2020 om 11:53 ....Als ik een kilo peren koop bij de groenteboer, dan staat hij bij mij de volgende dag ook niet op de stoep om te vragen

of hij de weegschaal wel goed bediende,

wat ik van zijn winkel vond,

ik zijn vrouw lelijk of mooi vond…

Je zou de kost moeten geven waar een postertje in de winkel hangt, met ‘Like ons op Facebook!’.

Ik lik altijd iedereen op FB!

<p class="cite">GoeieDag op 29 oktober 2020 om 13:09</p> Ik lik altijd iedereen op FB!
Pas je op voor corona?

Ze zijn alweer weg ?