test

test

Site valt wel nog mee. Maar toch een paar aandachtspuntjes.

Mensen die hun site laten ontwerpen door je, krijgen ze dan een wetsgeldige factuur?
En, die prijzen, no offence, maar daar schiet je uzelf mee in de voet EN het is dan nog eens nadelig voor de vele webdesigners/ontwerpers die hun brood moeten verdienen met daguren die vaak niet lager liggen dan 40 euro excl. btw omdat je anders gewoonweg bijna niet uit de kosten komt. En dan zou jij volledige designs aanbieden die 35 euro kosten?

Ik begrijp je gierigheid om te leren, en om geld te verdienen, maar je pakt het best iets anders aan.

Dit is gn belediging of afbreking, maar mijn eerste gedachte na het bekijken van je site.

Laadtijd is in iedergeval snel, voor de rest zeg ik niks :innocent:

Portfolio, referenties ? En zo een lage prijzen, schandalig gewoon.

Ik ben met Klaus eens.

prijzen slaan nergens op, je kan later als je een huis wil kopen niet in een keer de prijs verdubbelen of verdriedubbelen. Met deze prijzen vervuil je de markt heel erg.

de site komt ook niet heel erg proffesioneel over.
ik zou graag de knoppen boven in in zijn geheel als
knoppen zien, en het achtergrond motiefje komt van
een standaard motieven site.

De foto van het toetsenbord is te corny.
Logo is echt but ugly, lijkt gewoon alsof
je 2 woorden door wordart gehaald hebt.

...Logo's Een prachtig logo kunnen wij ook maken voor u voor een standaard prijs van €9,00...

L:lol:L…

http://home.planet.nl/~keijz582/CoenDesign/faq.html 3 dagen over een website .......?

Ik zou eens opnieuw beginnen en beter nadenken over wat je wil.

Ik ben het inderdaad eens met HS-L en de rest! Het straalt niks uit...

Site is best oké Coen. Ja de prijzen, daar kan ik niks over zeggen. Kwestie van vraag en aanbod. En het is een vrije markt tenslotte. Succes! En welkom trouwens. :wink:

Ik lig dubbel :D

Ik denk dat je site goed genoeg is voor je doelgroep, mensen die redelijk snel een goedkope website willen hebben tegen een zeer lage prijs. Als de websites die je maakt voor klanten ongeveer van zelfde kwaliteit zijn als je eigen website dan zou ik inderdaad niet al te veel vragen, je kan eventueel wel wat hoger gaan zitten dan je nu zit (je zit nu erg laag, ook al ben je geen professional).

De punten die je wil laten checken laten al zien dat je goed nadenkt over een website en dat niet slechts 't ontwerp telt.

In 't kort:

Code
Kan beter… probeer 't eens door een validator te halen. Probeer 'm ook eens te bekijken met plaatjes uit en dat soort dingen.

Laadtijd
Goed.

Design
Design is een vrij vage term. Maar je “ontwerp” vind ik niet super. Ga ik voor de rest niet op in, hoe meer sites je maakt hoe beter 't wordt.

Overzichtelijkheid
Redelijk overzichtelijk

Andere punten
Ik zou dat adverteren/partners weghalen… staat een beetje vreemd… daarnaast zal toch 95% van je klanten iemand zijn die je (via-via) kent. Ik zou ook een andere naam pakken… probeer iets met je achternaam, die staat denk ik vrij professioneel, iets van “Studio Keijzer” of “Keijzer Media”

Conclusie
Trek je niet te veel aan van 't negatieve commentaar. Zorg ervoor dat je plezier hebt met 't ontwikkelen van websites en hoe meer je ermee bezig bent hoe beter je wordt.

Welkom Coen. Naar mijn idee moet je je vooral wel iets aan trekken van de kritiek maar je er niet van laten weerhouden lekker websites te bouwen voor wie er een nodig heeft. Lees het commentaar en leer ervan.

Vermijd: spelfouten, de woorden professioneel en goedkoop (zeker in combinatie met elkaar). Of je nou € 20,- rekent voor een site is misschien niet slim, maar dat moet je zelf uitmaken. Bedenk wel dat ook jouw uurloon dan niet meer dan een paar dubbeltjes is. Want een site bouwen is meer dan 4 pagina’s in een stramien duwen. Als je als vakkenvuller gaat werken verdien ja al meer. Moet er niet gespaard worden voor een nieuwe mac? Hoeveel sites moet je dan gemaakt hebben?
Belangrijker om klanten te weven is niet ‘gratis’ maar ‘goed’. Noem dus misschien geen prijs en verwijs vooral naar ander werk dat je gemaakt hebt. Het zelfde verhaal gaat ook op voor logo’s.

Doe je best!

[quote:3b81726611="14coen"]Hallo iedereen,

Bedankt voor de tips ik zou er zeker wat aan doen!

Maar ik vind het leuk om te doen, het is gewoon een hobby. Ik ben nog maar net 13 en de site is toch ook weer niet zo professionail dat ik er een volwassen loon voor kan vragen. Als ik veel klanten krijg, zullen mijn prijzen wel omhoog gaan. Ik ben nog maar net begonnen.

Vriendelijke groeten,

Coen Keijzer[/quote:3b81726611]

Ik ben twaalf en ik vraag helemaal niks :|.

Ik snap dan wel niks van XML en gebruik nooit JavaScript…

Al ben je 8. Het gaat er om wat je maakt. Vraag op z'n minst 100,-

Weet je wat? Maak lekker sites voor nop of voor een willekeurige beloning, probeer, leer, knutsel en vraag iedereen hier de oren van het hoofd. Daar kom je een heel eind verder mee dan te doen of je een min of meer professionele webbouwer bent. Dat ben je niet en dat moet je ook niet willen zijn op die leeftijd. Misschien kun je voor je school of vereniging iets moois maken.

Het is net als met fotograferen en schrijven: iedereen leert schrijven en vrijwel iedereen heeft een fototoestel. Maar daarmee ben je nog geen schrijver of fotograaf.

opmerkingen:

• denk eens na over je kleuren en over je logo
  • laat het hele advertentie/partner gebeuren weg op je site
  • een .be domein naam terwijl je zeg maar .nl based bent?
  • let op spelfoutjes
  • gewoon je prijzen omhoog gooien, ook voor iets simpels mag gerust 200 euro betaald worden. zelf kunnen ze het niet en bovendien zijn bedragen als 3000 voor een ingewikkelde site (hier ben jij nog niet aan toe; je begint net pas. maar het is om je een idee te geven) echt niet raar ofzo.
  • je plaatjes kloppen niet altijd, voorbeeld: bij contact heb je een plaatje van een telefoon… maar je kunt alleen maar e-mailen voor contact. dat klopt in mijn ogen niet.

voor de rest: keep up the good work! probeer jezelf te leren kennen, probeer te leren en leg een basis voor de toekomst. misschien niet in webdesign, misschien ook wel… maar misschien ook als een fantastisch zelfstandig ondernemer. ik bedoel er maar mee te zeggen dat het echt niet slecht is om zoiets als dit te proberen.

edit: ben het ook wel met 't idee van deskman eens. doe het gratis of voor een ander soort beloning. dat zou ook wel eens goed kunnen uitpakken.

Coen, even twee grafische mededelingen van mijn zijde: 1) Logo Hoewel sommigen jouw logo niet als een echt logo zien, zijn er veel bedrijven die een woordlogo hebben waarvan 1 letter een andere kleur heeft, een andere vorm heeft of gekoppeld is aan een andere letter. Kortom, er zijn vele logo's actief die weinig spectaculair zijn qua vormgeving. Dus als jij dit logo wil houden, dan moet je dat vooral doen... waar ik wel een opmerking over heb is het kleurgebruik. Knijp je ogen een beetje dicht of ga iets verder van je monitor staan en kijk dan nog eens naar jouw logo. Wat zie je ? = alleen het woord Coen. Het woord 'design' valt weg doordat de letters dichtlopen/niet meer te lezen zijn.

1. Fotografie
    Het lijkt leuk om van die stock-fotografie-achtige beelden te plaatsen op een site, maar kijk er mee uit. In jouw geval vindt ik de foto’s niet echt passen bij de rest van het ontwerp EN zijn ze wat raar geplaatst. Met dit laatste bedoel ik dat ze het lijnenspel van jouw site verstoren… jouw site uit balans halen. Snap je dit ?

Hoe dan ook, ga vooral lekker verder. Lees de tips van de anderen hier goed door en knutsel gewoon lekker verder. Je kunt van kritiek alleen maar sterker worden.

Coen, De prijzen passen wel bij je partners. Alles-gratis.net en die gif-site. Allebei wegdoen! Die partners vermelden maakt het nog minder serieus dan het al is. Of ga je concureren met Chinezen, want je zit onder hun uurloon. Over logo's: Eerst je eigen logo goed maken, en wat ander logowerk laten zien, dan pas als dienst aanbieden. Volgens mij moet je eerst eens Illustrator/Freehand hiervoor leren en een stuk basis van typografie opsteken. Wanneer de 14 in je usernaam de leeftijd is, zou ik zeggen: goed om vroeg te beginnen met ondernemen! In ieder geval succes ermee.

[quote:4d3da6d438="14coen"]Hallo iedereen,

Bedankt voor de tips ik zou er zeker wat aan doen!

Maar ik vind het leuk om te doen, het is gewoon een hobby. Ik ben nog maar net 13 en de site is toch ook weer niet zo professionail dat ik er een volwassen loon voor kan vragen. Als ik veel klanten krijg, zullen mijn prijzen wel omhoog gaan. Ik ben nog maar net begonnen.

Vriendelijke groeten,

Coen Keijzer[/quote:4d3da6d438]

Ha Coen,
gooi deze site aan de kant… maak er één voor de lol over iets wat je leuk lijkt, en dan nog één, en dan nog één…
maak voor iedereen om je heen een site voor de lol. Probeer alles wat er in je op komt.
Ga naar de bieb voor stapels boeken over grafisch ontwerp, surf je rot langs mooi webdesign en maak een weblog van al jouw bevindingen. HEB ER PLEZIER IN!

voor opdrachtgevers werken komt vanzelf… heb nu vooral lol en leer ervan!

jrn

[quote:0310ac0b06="fraaj.nl"]Ha Coen, gooi deze site aan de kant... maak er één voor de lol over iets wat je leuk lijkt, en dan nog één, en dan nog één..... maak voor iedereen om je heen een site voor de lol. Probeer alles wat er in je op komt. Ga naar de bieb voor stapels boeken over grafisch ontwerp, surf je rot langs mooi webdesign en maak een weblog van al jouw bevindingen. HEB ER PLEZIER IN!

voor opdrachtgevers werken komt vanzelf… heb nu vooral lol en leer ervan!

jrn[/quote:0310ac0b06]

Dat is ook mijn advies. Er is echt nog zoveel te leren en dat kun je beter in een niet-commerciële omgeving doen.