Tethering in OS 4?

Mensen,

Ik heb er zelf geen verstand van, maar zou het zo kunnen zijn dat in OS 4 tethering weer mogelijk wordt door middel van het hacken van je ipcc file?

Hoor het graag :)

(os4 draait overigens best prima, ietwat laggy, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik een 3G heb, en dat het beta software is).

Gr. Roland

off topic
werkt bij jou de custom homescreen background en zo ja hoe heb je dat gedaan?

Bedankt

on topic
dat komt wss wel maar met jailbreak

Helaas werkt de custom homescreen ook niet op de 3g.. Weet niet of ze dit vanuit apple blocken of dat dit een fout is in de beta software. Bij de 3gs werkt het wel namelijk :)..

Hoop dat iemand me meer kan vertellen over tethering (hopelijk zonder jailbreak)..

Zo ver ik weer werkt thetering al op de iPhone 3.1 software, maar staat t-mobile dit niet toe. Dus t-mobile moet het toestaan en de software van nu ondersteunt het al.

Zoals Jeroen 0704 zegt.

@Roland
Mijn 3G is er sneller op geworden...

ok.. maar door je IPCC file te hacken kon je in eerder beta's gewoon tetheren..

@ lexis

Kun je je iphone ook niet meer uitzetten? Ik kreeg hem namelijk niet meer uit :P.. haha

Hey inderdaad, ik kon 'm ook niet meer uitzetten! Wat leuk en toevallig.
Een reset lost het probleem wel op! (Power- en homebutton voor 10 sec. indrukken)
En watte? Moet ik m'n ipcc file hacken? Hoe doe ik dat?

op help.benm.at (benaderen via je iphone) kan je een custom IPCC instaleren, zodat functies als tethering geactiveerd kunnen worden, kan helaas neit bevestigen of het werkt, mn iPhone is druk aan het synchroniseren. Ik zal zo is kijken of dat weer mogelijk is!

Kijk, daar was ik naar op zoek.. Hoor graag of het gewerkt heeft :)

Helaas, bij mij komt er in het instelling menu geen tethering boven drijven na het installeren van de IPCC...

@iJordy ik heb net een profiel gedownload van de site die je noemde maar zie nog geen optie voor Tethering onder Algemeen > Netwerk staan. Iemand tips?

Als je T-Mobile hebt werkt het niet, heb je een andere provider(bijvoorbeeld Vodafone), dan werkt tethering wel.

Dat is een flinke tegenvaller.. toch bedankt!

Ach, je telefoon-unlocken is ook zo gebeurd, ik weet niet hoe lang je je telefoon hebt maar na een jaar is het in ieder geval gratis.