Teveel gezeik en een slechte naam: Facebook verder als Metaverse?

Mogelijk verandert Facebook volgende week zijn naam. De nadruk komt dan te liggen op het metaverse waar het bedrijf ondertussen aan werkt.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Al steek je om de Zuckerberg’s Facebook middle vinger een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding !

Shit will never become pretty…! Van mij mogen ze vandaag nog stoppen met Facebook, inclusief alle diensten die er aan vast hangen… En ja, ik heb zelf ook een Facebook-account. Maar dat maakt dit statement niet minder gemeend.

Het zal niet lang duren of ook de merknaam ‘Metaverse’ zal bezoedeld zijn.

Een bedrijf dat zo rot is van binnen zal nooit een goed imago krijgen.

Ik geloof je dat gelooft in je statement. Ik heb geen account bij ze. Ik vond ze van begin af al een duivels kwaadaardige club dat enkel de samenlevingen rond graait voor exorbitante winstmarges. Het zijn in mijn dieven van al wat hun gebruikers uploaden. Regelrecht gebrast voor democratie. Het idee van naamswijziging zegt mij vooral dat ze niet van plan zijn er een deugdelijk bedrijf van te maken. Het is vermoedelijk voor hen goedkoper om te gaan voor een wijziging van het plaatje op de gevel.

Het beste is: Account verwijderen, en zoveel mogelijk weg te blijven van deze sujetten.