Text2iPod - Route in iPod

wij gaan maandag naar Parijs maar dus wil ik de Route beschrijving op mijn Ipodje lezen zonder dat je die kaarten nodig hebt (autokaarten). Wat ik geprobeert heb is mer Route 66 Europa een route naar Parijs te maken. Dat is gelukt maar dan moet de route beschrijving een Text bestand worden zodat ik die met Text2iPod kan importeren en kan aflezen van me iPod af. maar dat lukt dus niet. iemand idee om alleen de Routebeschrijving te krijgen en dus te importen?

importen lukt wel, de route beschrijving moet alleen maar een Text bestand worden.

Alvast Bedankt

kun je de routebeschrijving niet kopieren in een nieuw text-bestandje???

nee! :cry:

k kan de routebeschrijving niet kopieren.

:o kom ergens achter!! :smiley: via internet kan je routebeschrijving wel kopieren :stuck_out_tongue: denk ik :roll:

Moet toch niet zo moeilijk zijn: Sla je routebeschrijving op, op je Macje met texteditor. Dat wordt een rtf-je. Sluit je iPodje op je Mac. Open het icoontje van de iPod op je buroblad. Dan zie je diverse mapjes, het tekstbestand sleep je in de map 'Notes'. als je je iPod afkoppeld en je zet 'm aan ga je daarop naar; Extra's >Notities en voila daar moet je tekstbestand te lezen zijn.

Succes

Ik begin te begrijpen dat het probleem is dat je de route van route66 niet kan selecteren en opslaan als tekstbestand? :?

[quote:2828d5b2bf="Zodiack"]Moet toch niet zo moeilijk zijn: Sla je routebeschrijving op, op je Macje met texteditor. Dat wordt een rtf-je. Sluit je iPodje op je Mac. Open het icoontje van de iPod op je buroblad. Dan zie je diverse mapjes, het tekstbestand sleep je in de map 'Notes'. als je je iPod afkoppeld en je zet 'm aan ga je daarop naar; Extra's >Notities en voila daar moet je tekstbestand te lezen zijn.

Succes[/quote:2828d5b2bf]

slim bedacht maar volgens mij kan dat niet
ik heb hem opgeslagen en het is “.rou” als ik die dan naar Text2iPod gooi dan zegt die dat het geen Text bestand is

ik heb het met een PDF gedaan en die laat &^#$**&#% en vanalles zien

Werkt bij mij prima want ik heb vanmorgen hetzelfde gedaan met een routebeschrijving van ANWB-routeplanner. Gewoon selecteren en opslaan in teksteditor. toen naar de iPod en hoppa rijden maar. ik weet dus niet wat text2ipod is want dat heb ik niet. Maar zoals blijkt werkt het hier prima zonder.

[quote:c20ff45dee="Zodiack"]Ik begin te begrijpen dat het probleem is dat je de route van route66 niet kan selecteren en opslaan als tekstbestand? :?[/quote:c20ff45dee]

JA IDD

lukt niet

[quote:a9d7fec68f="himac"][quote:a9d7fec68f="Zodiack"]Ik begin te begrijpen dat het probleem is dat je de route van route66 niet kan selecteren en opslaan als tekstbestand? :?[/quote:a9d7fec68f]

JA IDD

lukt niet[/quote:a9d7fec68f]
andere routeplanner een idee/ :?

[quote:7daeeeb694="Zodiack"][quote:7daeeeb694="himac"][quote:7daeeeb694="Zodiack"]Ik begin te begrijpen dat het probleem is dat je de route van route66 niet kan selecteren en opslaan als tekstbestand? :?[/quote:7daeeeb694]

JA IDD

lukt niet[/quote:7daeeeb694]
andere routeplanner een idee/ :?[/quote:7daeeeb694]

ja dat ben ik nu aan het uitzoeken het lukt alleen niet echt goed, kunnen jullie misschien helpen?

we vertrekken vanaf “Bussum” naar “boulevard du Parc” als dat niet te vinden is dan is naar “Disneyland Parijs” ook goed

als iemand dat naar een Text bestand kan converteren mag je het naar Mailrick@planet.nl sturen

Probeer het eerst zo eens dan; [url]http://route.anwb.nl/[/url] Route invullen, laten zoeken en dan het resultaat: De tekst met muis selecteren en copiëren (Appletje-c) En dan het bekende plakken in teksteditor (appletje-v) Desnoods haal je na het plakken alles eruit wat overbodig is.

[quote:403b7a4b0f="Zodiack"]Probeer het eerst zo eens dan; [url]http://route.anwb.nl/[/url] Route invullen, laten zoeken en dan het resultaat: De tekst met muis selecteren en copiëren (Appletje-c) En dan het bekende plakken in teksteditor (appletje-v) Desnoods haal je na het plakken alles eruit wat overbodig is.[/quote:403b7a4b0f]

had ik al eerder geprobeert maar nu kwam ik achter andere opties dus nu werkt die!! YEAH! :smiley:

8) Nou goeie reis dan 8) Bonjour

:mrgreen:

(Papa fume une pipe et mama pipe papa)

[quote:087df50997="Zodiack"]8) Nou goeie reis dan 8) Bonjour

:mrgreen:[/quote:087df50997]

??? wat betekent dat?? trouwenS!! er zijn ook 2 meiden uit me klas die op die dagen naar disney gaan!! VET TOCH!? (moet k ze wel tegenkomen)

[quote:0595aa7004] (Papa fume une pipe et mama pipe papa) [/quote:0595aa7004]

:lol: :lol: :lol:
dit ga ik niet uitleggen, vraag maar eens aan die meiden

[quote:a27e023bfc="Zodiack"][quote:a27e023bfc] (Papa fume une pipe et mama pipe papa) [/quote:a27e023bfc]

:lol: :lol: :lol:
dit ga ik niet uitleggen, vraag maar eens aan die meiden[/quote:a27e023bfc]

hoe kunnen die meiden het weten als ze nog niet eens Frans op school hebben??

hahaha

Groep 8 is het hoor!! :lol:

papa rookt een pijp en mama p......... ...... zoiets?

[quote:aa5b1fcef1="Strifer"]papa rookt een pijp en mama p......... ...... zoiets?[/quote:aa5b1fcef1]

Het zal wel

ik hoor net tijdens het chatten dat 1 van de 2 meiden niet naar disney gaat maar naar"Schiermonnikoog"… Dit heeft ze gezegd “Lekkere boys spotten in de disco” (<<daar bij schiermonnikoog) echt gek is dat mens