Textpattern werkt niet goed? [opgelost]

Hallo allemaal,

ik ben sinds gisteren aan de slag gegaan met textpattern op deze site (let even niet op de site, is nog in ontwikkeling ;)) maar geen enkele link werkt! De link zit bijv. zo in elkaar: <txp:section link=1 title=1 name=“Services” /> en dit wijst dan naar een section die Services heet. Ook de links naar articles werken niet wat betekend dat ik niet iets heb verkloot aan code (denk ik :innocent:). Het is allemaal nog vrij nieuw voor me dus ik kan best iets over het hoofd hebben gezien (er zijn ook niet zulke heel nette tutorials voor textpattern, of wel soms?)

Alvast bedankt, Ad

uch.. [url=http://www.google.com/search?client=safari&rls=nl-nl&q=tutorial+textpattern&ie=UTF-8&oe=UTF-8]tutorials[/url] uch..

Lijkt erop dat hij alles linkt naar door root van je server?! Ligt misschien aan je server (amerikaanse (gratis) host?!)[/url]

[quote:cb1cf6ce35="MacOwner"]uch.. [url=http://www.google.com/search?client=safari&rls=nl-nl&q=tutorial+textpattern&ie=UTF-8&oe=UTF-8]tutorials[/url] uch..

Lijkt erop dat hij alles linkt naar door root van je server?! Ligt misschien aan je server (amerikaanse (gratis) host?!)[/url][/quote:cb1cf6ce35]

ja had niet zulke goede tutorials gevonden, maar wordt steeds wijzer door gewoon te proberen.
Het zou heel goed kunnen dat het aan mijn server ligt (heb helaas geen goede server en lokaal draaien was veels te veel moeite, ik kreeg de mysql database niet ingesteld op macosx).
Maar dat doorlinken naar de root van mijn server gebeurd als je een 404 krijgt (behalve dan weer niet met php bestanden)… Dus ik denk dat die pagina’s er gewoon niet zijn, terwijl ze er wel horen te zijn :S

In ieder geval al bedankt voor de opmerking, ik ga even kijken of ik hem kan zetten op een andere server en kijken of ie dan wel werkt (p.s. goede gratis/goedkope servertip?)

[code:1:62c14ffe23]<a href="www.site.nl?s=services">Services</a>[/code:1:62c14ffe23]

Als je clean urls wil moet de .htaccess goed werken.

[quote:a1a06ae426="freshface"][code:1:a1a06ae426]<a href="www.site.nl?s=services">Services</a>[/code:1:a1a06ae426]

Als je clean urls wil moet de .htaccess goed werken.[/quote:a1a06ae426]

ahh thanks, held :D! dat verklaard alles, ik kan namelijk de .htacess niet aanpassen (helaas, maar dit is een “werkserver” dus nog niet de echte). Dus eventjes in de instellingen clean urls uitschakelen, want nu werkt het wel!