The Dark side of the Ipod

Nu bij Kruidvat, de beruchte zwarte nep Ipod van Medion...

May the force be with us…

klik
[mod:63c23c476d=“Elstar”]Link ingekort[/mod:63c23c476d]

lelijk ding!

Little black man, I'm not your father…

Aaahhhhhh!!!

[quote:d64d0bbdc6]Little black man, I'm not your father…[/quote:d64d0bbdc6]

And if I was your father, then you wouldn’t be so ugly. :evil:

I find your lack of faith disturbing...

Help me, Obiwan Kenobi, you're my only hope.....

Ja, en???

Je kent vast nog wel die pay-off van Heinz ketchup:

“welke andere?”

Zeg, ben ik de enige die me dood ergert aan dit soort 'leuke truukjes' met zo'n folder? Gatverdamme; ik moet 20 keer klikken voordat dat ding eens omslaat. Blech.

En dat gewoon met een G5 en Safari.

Om even ontopic te zijn; heel lelijk ding!

Ik klikte gewoon 1 keer met een G5 en Safari :lol: en ja ik erger me er ook aan, maar vind 'm wel leuk gemaakt.

on topic: voor hetzelfde geld toch liever een iPod mini

[quote:2a155c1167="Fontaholic"]Zeg, ben ik de enige die me dood ergert aan dit soort 'leuke truukjes' met zo'n folder? Gatverdamme; ik moet 20 keer klikken voordat dat ding eens omslaat. Blech.

En dat gewoon met een G5 en Safari.
[/quote:2a155c1167]

Erm…Camino gebruiken?

Ach, het is al net als met wijn, je start in het begin met goedkope meuk, en je wilt vanzelf een keer upgraden ! zie het als een instap naar uiteindelijk een ipod, onze eerste auto was toch ook geen ferari ?

Och dat is dat Medion ding wat ze destijds bij de ALDI hebben verkocht...

Nog best duur voor zo'n stuk afval

Och dat is dat Medion ding wat ze destijds bij de ALDI hebben verkocht...

Maceddy!!! Dat was in Duitsland! De moffen vallen weer binnen!

Nee, alle gekheid op een stokje, dat meen ik niet. Dat MedionThing is verschrikkelijk, maar Duitsland best o.k. en ik wil iedereen bedanken die gereageerd heeft. Het was mijn eerste ‘post’, terwijl ik al heel lang al mijn computerproblemen via MACOSX heb kunnen oplossen, alleen de soms zeer zure antwoorden op vragen hebben mij altijd tegengehouden om zelf iets te posten. Dat viel mij dus nu heel erg mee.
Enkele personen zijn mij daarintegen altijd in positieve zin opgevallen, namelijk ‘Unsound’ en 'Zora la Rous(s?)e bijvoorbeeld. Nu ik toch aan het typen ben neem ik graag de gelegenheid waar om hen te complimenteren met hun bijdrage aan MACOSX.nl hoewel ik geen idee heb wie ze zijn. Misschien zijn ze in het echt het wel rotzakken, maar ik denk het niet.

Hartelijke groeten, Dinkum

[quote:92ecc812fa="atelier argos"][quote:92ecc812fa]Little black man, I'm not your father…[/quote:92ecc812fa]

And if I was your father, then you wouldn’t be so ugly. :evil:[/quote:92ecc812fa]

Waar was dat ook alweer van?..Kid Creole and the Coconuts?
http://www.kidcreole.com/

[quote:4883efc93c="Ldd-tje"][quote:4883efc93c="atelier argos"][quote:4883efc93c]Little black man, I'm not your father…[/quote:4883efc93c]

And if I was your father, then you wouldn’t be so ugly. :evil:[/quote:4883efc93c]

Waar was dat ook alweer van?..Kid Creole and the Coconuts?
http://www.kidcreole.com/[/quote:4883efc93c]

Knap! Want dit is van voor jouw tijd.

Wat zijn we weer negatief. Wie heeft er zo'n ding? Wie weet werkt het prima. Wat Powerpuppy al zei, je kan niet van alles direct A-merken permiteren.

Lelijk hé :o