The Sim - Uitbreidingen

Hoi, Ik wil heel graag The Sims gaan kopen maar nu heb ik een vraag ! - Op bijvoorbeeld www.thesimsresource.com kun je heel veel uitbreidingen downloaden in .zip. Als je die hebt uitgepakt zijn het .iff bestanden. Werken die bestanden ook voor The Sims voor Mac ? - Is The Sims voor Mac Os X of moet ik hem via een download upgraden ? - Heb je ook een Nederlandse versie van The Sims voor de Mac of zijn dit alleen maar Engelse ? - Welke uitbreidingssetten (rijke leven, op vakantie, enz..) heb je voor de Mac ?

Ik hoop dat iemand antwoord op mijn vragen heeft

Alvast Bedankt,
Jaap  ;)

Ik denk dat je voor dit soort vragen beter bij [url=http://www.machouse.nl/]MacHouse[/url] terecht kan.

Telefoon nummer: 0348 - 496600

Ik d8, misschien weet een van jullie het omdat jullie het spel ofzo hebben. Sorrie  ???  ???  ???  ???  ???  ???

Voor zover ik weet is the Sims een OS9 spel, zoals vrijwel alle huidige Macspellen. De boel start dus op in de Classicmode.

Hoe dat zit met die uitbreidingen weet ik niet, je kunt in elk geval Living' Large los kopen, die uitbreidingen van de site gewoon downloaden en de readme goed lezen, zie je vanzelf…

:slight_smile:

P.s. alleen engels voor zover ik weet…

Iets te voorbarig Passenger. Bijna alle spelen die op dit moment voor de Mac uitkomen draaien (ook) in Mac OS X (Spiderman, Gorky17, Harry Potter, enz.) Verder komen er van veel iets oudere spelen patches uit waardoor het alsnog mogelijk wordt om de spelen in Mac OS X te spelen.

Je kan op www.versiontracker.com een update downloaden zodat die onder OS X werkt. Verder kun je gewoon de .iff bestanden draaien. Je hebt voor de mac de uitbreidingen : Linving Large (of zoiets  :p ) Hot Date House Party Maar nog geen vakantie  ???