The sims 3 op MacBook Air?

Beste Apple-fans,

Ik heb net even op google gezocht maar ik kon het niet echt vinden dus ik denk laat ik het dan maar vragen op onemorething, ik vroeg me dus af of er een mogelijkheid is om the sims 3 op mijn MacBook Air te krijgen ik heb de echte cd met serial. Maar ik kon eigenlijk geen online download vinden weten jullie die misschien, of kan ik het nog op een andere manier doen? Alvast bedankt.

Mvg Jannes,

Via een externe dvd-drive?

Een externe dvd-lezer gebruiken is een optie...

[size=2]NOOT: Hansi was me 18 sec. voor...[/size]

Ja maar ik ga geen dvd lezer kopen voor dat spel dan zou ik hem net zo goed online nog kunnen kopen is er misschien dan een mogelijkheid om mijn iMac als dvd lezer te laten werken

In wezen wel ja. Je kunt je SuperDrive delen met je MacBook Air. Alleen weet ik niet of dat ook werkt om hem constant te delen terwijl je speelt (wat als de verbinding wegvalt?). Ik neem nl. aan dat je het spel niet kunt spelen zonder dvd (en dat er ook niet zoiets is als een no-cd crack).

Ja dat zou nog kunnen, maar ja dan krijg je dat illegale spul. Ik zou eens even gaan rond zoeken voor een no-cd crack.

Goed idee! En terwijl je zoekt naar een no-cd crack, maak dan van de gelegenheid gebruik om ook een paar komma's te vergaren.

Haha je had gelijk sorry. Misschien is dit een goeie oplossing: http://www.youtube.com/watch?v=6KeBl4VNx98 of ga je hier al naar de illegale kant?

Je hebt het spel gekocht zeg je. Zelfs al download je nu een torrent om het te installeren, dan nog ben je in feite niet (meer) illegaal bezig. Je hebt immers een licentie aangeschaft voor het spel.

~post verwijderd, Yggdrasil was me voor~

Dan ga ik nu een torrent downloaden om hem te installeren, en gebruik ik de no-cd crack. Bedankt voor de snelle reacties.