The size of the iDisk on your computer is not correct...

[img:790a833d3d]http://www.noxbox.nl/files/idisk.png[/img:790a833d3d]

Ik krijg nu al drie dagen lang deze fijne melding. Ik heb al mijn iDisk uitgezet (geen lokale kopie), op .Mac mijn voorkeuren nog eens aangepast, herstart. Toch bijft met regelmaat deze mededeling opspringen (oprispen…)

Meer mensen last van? En wat er aan te doen?

het heeft ongetwijfeld iets te maken met de vergroting van de iDisk..

misschien staan er ook op de support forums van apple en .mac dingen hierover?

Ik had dat ook gisteren. Wat mij mij geholpen heeft -althans dat denk ik- was in mijn prefs iDisk uitzetten. De 'prefs van de vorige iDisk' weggooien. En dan in prefs iDisk nieuw syncen. Volgens mij heb ik in de tussentijd ook nog een keer mijn Mac gerestart. Daarna zag ik gewoon de goeie gegevens weer.

Gisteren "local copy of your iDisk" uitgevinkt bij systemprefs>internet&netwerk>.mac>iDisk

De .dmg file die vervolgens op de desktop stond weggegooid, en weer een verse local copy aangemaakt volgens hetzelfde procede als hierboven.

Toen duurde het even voordat hij weer klaar was met syncen, maar daarna was alles opgelost. Geen meldingen meer.

Ik heb alle opties al gehad. Van instellingen aanpassen tot het weggooien van de iDisk en .dmg Nog maar een keer gedaan en een keer herstart. Het is nu alweer een tijdje stil....

Sinds 10.3-6 geen problemen meer hiermee. Updaten dus :lol: