Thema's voor iDVD 5

Als amateur persoon die zijn eigen opgenomen video's bewerkt en vervolgens op een DVD bewaart is iMovie 5 en iDVD 5 voldoende. Of bestaan er nog gelijksoortige pakketten in dit segment?

Nu stoort het me een beetje dat de meegeleverde thema’s in iDVD snel zijn uitgeput. Een zoektocht via Google levert niet al te mooie resultaten op.
Meestal zijn de gevonden thema’s zeer teleurstellend. Bij sommigen sites kan je enkele thema’s kopen en om je hiervoor te overtuigen kan je één of andere thema gratis downloaden. Maar sorry…die sites kunnen me dus niet echt overtuigen.

De thema’s die Apple bijlevert (versie 4 & 5 van iDVD) zijn echter wel van topkwaliteit! Weet er iemand of er één of ander persoon/firma is die ook nog zo van die kwaliteit thema’s levert?

Hetzelfde kan ik hier ook vragen maar dan voor effecten, titels,… voor Imovie HD.

Billy

*bump* ben ik ook benieuwd naar

Mijn tip: iDvd biedt vrij veel mogelijkheden om thema's naar eigen smaak te bewerken en aan te passen, en zo'n eigen thema kun je vervolgens bewaren. Veel leuker eigenlijk..

Ga maar naar:

http://www.idvdthemepak.com

Suc6666666 :smiley:

thx!!!

Bedankt!

Billy