Things 3

Dag OMT’ers!

Ik zit erover te denken om de Things-app voor de Mac aan te schaffen. Ik gebruik de app al met veel plezier op de iPhone.

Ik hoor echter geruchten over Things 3, deze lijkt al te worden verwacht sinds vorige jaar.

Mijn vragen zijn:

• Draait iemand hier de beta van Things 3? Is deze al zo goed als af?
  • Hoe is het hiervoor gegaan met Things en upgrades? Waren deze gratis, of moest je weer opnieuw betalen?
  • Heeft er iemand wellicht meer dan een glazen bol en informatie betreffende de introductie van Things 3?

Ik ben benieuwd!

Nora

Ik zou zeggen: vul je mailadres in en je wordt automatisch op de hoogte gehouden :slight_smile:

https://culturedcode.com/things/three/

Haha, die optie had ik nog niet gezien op hun site. Veel dank!

Weet iemand hoe het de vorige keer ging van 1 naar 2? Was dat een gratis update?

Gebruikt iemand nu de private beta? Ervaringen?

https://culturedcode.com/status/

Updates van nieuwe versies bij Culturedcode zijn betalend. Als je nu Things 2 for Mac koopt dan zal je ook Things 3 for Mac moeten kopen wanneer die uitkomt.

Ah, dank voor de zinvolle informatie! Dan wacht ik nog wel even :slight_smile: Ik sta mooi ingeschreven onder het linkje van Night, dus dan zal het wel goed komen…

Veel dank!

Je geduld is nog steeds niet beloond want er wordt nog steeds getest, al is dat nu ook voor watchOS en de iPhone. Ik hoop dat je ondertussen Things 2 tóch hebt gekocht, want anders dan gek genoeg veel. In de App store valt te lezen, is de software zeer krachtig en kun je er bij goed gebruik ook complexe processen mee beheren. Mensen die klagen over Things hebben het concept achter Getting Things Done niet gelezen of niet begrepen. Met Things op je Mac haal je bovendien veel efficiënter werken dan alleen op de iPhone. Moest dit als enorme fan van Things even kwijt. En laat ze nou eens opschieten met Things 3!

Dat begrijp ik ook wel ja, fans en de woeker app prijzen houden Things ook in leven want de app zelf staat al zeker 2 jaar compleet stil in z’n verdere ontwikkeling en de developers komen niet verder dan, “It’s done, when it’s done - mentaliteit”. Er zijn zoveel betere diensten te vinden dan Things die veel minder kosten en ook nog eens universeel te gebruiken zijn ongeacht je platform.

Ik ben nu te moe om even een goede uitleg te geven waarom de huidige Things apps niet meer van deze tijd zijn, morgen weer en dag. Maar qua ToDo of Getting Things Done (zero inbox) mentaliteit is er geen app beter dan Todoist op dit moment. Het bedrijf of de mensen die werken bij Todoist zijn niet eens heel erg ‘likable’ zoals je dat wel hebt bij veel andere apps, maar je moet ere die eer toekomt wanneer het om kwaliteit software gaat!