THPS4 - naar de mac?

Weet iemand of de nieuwe versie van Tony Hawk Pro Skater naar de mac komt. Aangezien Tony Hawk nu ook naar de mac is geswitched is het wel een logische stap. Iemand hier iets over gehoord? THPS2 heb ik nu ook al tig keer rondgespeeld

Tony (ik ben ook een tony fan) was al een tijdje mac fan! Daarom verwachte ik THPS 3 snel naar de mac. Maar die heeft nooit het licht gezien  ??? Hopelijk doet tony dan alleen aan even getallen en brengt ie THPS 4 mac versie gelijk tijdig aan de PC versie (en X-box, Game Cube, PS 2) uit.

ik zal research doen want ik zou dit spel ook wel willen hebben!

Dennis

Ik heb ook THPS3 maar dan op de PS2 want voor de mac kwam hij idd niet. Ik hoop dat 4 wel naar de mac komt. Zou wel erg relaxt zijn. THPS blijft het beste spel als het om sporten gaat..

Vind het wel raar dat THPS 3 niet naar mac kwam  :( Als hij THPS 4 wel naar mac brengt zou dat het wel weer goed maken!! Tony heeft ook zijn eigen switch reclame voor apple. Kijk [url=http://www.apple.com/switch/ads/tonyhawk.html]hier[/url] maar eens! Ook op clubtonyhawk.com staat apple op de voorpagina!

Dennis

nummer 3 komt dus wel op de mac, het bewijs

Insidemacgames

nog even wachten dus
Moos

Dat is mooi nieuws! Maar konden ze niet meteen nummer 4 op de toonbank leggen?? Zou wel leuk zijn als mac eens een primeur had! Met tony hawk als echte mac-fan zou dat toch wel moeten kunnen. THPS 4 zal dan ook wel naar mac komen! Thank You Aspyr! (Beter laat dan nooit he  ;) )

Dennis

Het duurde bijna een jaar voordat de Mac 2e versie naar de Mac, tegelijker tijd was de release van THPS3 op de PS2. Ik denk dat het nog een flinke tijd gaat duren voordat er een versie 4 aan komt voor de Mac. :cry:

MWSF 2003 Apple has posted a list of games that will be playable in their games pavilion during MacWorld San Francisco 2003.

UT2003 will no doubt attract a lot of attention, but there are several other games that Mac gamers will want to get their hands on. Dungeon Siege, Enemy Engaged, Everquest, and [b:12cb3963c1]Tony Hawk’s Pro Skater 3[/b:12cb3963c1], just to name a few, will all make appearances in the games pavillion.

Lijkt erop dat ie vanaf dan in de winkels ligt!