Threshold Exceeded (TechTool 4)

Wat ik nou weer heb, mijn lieve PBje liep de afgelopen 2 weken zo maar in eens vast (is 3 of 4 keer gebeurd). TechTool 4 gedraaid, errors found. Diskwarrior: directory kan niet worden vervangen. Met de smart test van TechTool Pro4 krijg ik nu de melding Threshold Exceeded.

Wie weet wat dit inhoud? Is mijn harde schijf dood aan het gaan? Aaargh… Ben al druk elke dag aan het backuppen voor de zekerheid …

Ik zou dit probleem even plaatsen op het MacFixitForum, daar zit iemand van Micromat, die op alle vragen ingaat! [url=http://www.macfixitforums.com/php/postlist.php?Cat=&Board=xutilities]MacFixitForums/Utilities[/url] Echt een aanrader, zo kom je het snelste aan een antwoord en het kan best zijn dat hij je aanraadt om meer info naar hun technische afdeling te sturen.

Je bent nog geen files kwijt? Je hebt de laatste versie van TechTool Pro 4 (4.0.2)? En TechTool kan het niet repareren? Natuurlijk pas proberen na een goede backup gemaakt te hebben… :smiley:

Ah ik zag zojuist dat iemand hetzelfde probleem heeft en dat er al een draadje over loopt/heeft gelopen, zie hier.
Inderdaad zo snel mogelijk backuppen! Verder even de tips volgen die Micromat Tech3 geeft, ben benieuwd waar de fouten zitten… :? Het feit dat DiskWarrior ook aangeeft dat er problemen zijn, zegt wat mij betreft genoeg… :frowning: Anders contact opnemen met Apple of je dealer… :roll:

En Tijn? :D