Thuis vibratie uitzetten

Beste leden,

ik ben ooit een keer een jailbreak tweak tegengekomen die het mogelijk maakte dat je je wachtwoord niet meer hoeft in te voeren als je op je thuis wifi zit. Best handig toch?
Nu ben ik benieuwd of er ook zoiets is maar dan voor vibreren. Ik wordt er helemaal gek van als ik thuis achter mijn iMac aan het werken ben en mijn telefoon 100x keer per dag loopt te vibreren als ik een mailtje, iMessage of Whatsapp binnen krijg. Ik weet dat het een kleine moeite is om in de instellingen vibreren uit te zetten, maar soms vergeet ik het weer aan te zetten en loop ik een aantal belangrijke telefoontjes mis.

hi, guys, deze winkel is groot nu te koop. tot 80% korting. wij verklaren wij verkopen de laagste prijs en de hoogste kwaliteit. als iemand verkopen lager zijn dan ons, zullen wij u terugbetalen. gratis verzending + snelle levering = Onze beste keuze. we niet missen: http://ick.li/XagdKk

Volgens mij is daar helaas geen tweak voor.
Dus je moet gewoon naar de instellingen gaan of het linker "snooze" knopje weer aan zetten.

Vooralsnog zou ik gebruikmaken van de "Niet Storen" functie die sinds iOS 6 aanwezig is. Ik vind dat een ideale functie (vooral 's avonds/'s nachts). Je kan instellen dat bijv. oproepen van je Favorieten wel gewoon binnenkomen op je iPhone.

Inderdaad :lol:

Je hoeft je wachtwoord toch nooit in te voeren als je thuis op je eigen wifi zit? Alleen de eerste keer, daarna wordt je netwerk automatisch herkend, plus alle netwerken waarop je ooit bent ingelogd.
Wat het vibreren betreft, lijkt de oplossing mij erg eenvoudig: gewoon het vibreren uitzetten voor mail en Whatsapp. En bijvoorbeeld alleen aan laten staan voor het bellen. Het bellen is meestal toch het enige dat zo urgent kan zijn, dat je direct moet reageren.

Hij bedoeld denk ik de code om je iPhone te unlocken.

[quote=Niels G. url=http://www.onemorething.nl/community/topic/thuis-vibratie-uitzetten#post-2479554 time=1351148640]Hij bedoeld denk ik de code om je iPhone te unlocken.[/quote]

Juist ;)

Oke, bedankt voor de tips. Ik gebruik inderdaad de laatste tijd de 'niet storen' functie, alleen vergeet ik deze soms weer aan te zetten in de ochtend met mijn wazige kop :ftim: