Thuisbankieren via safari ?

Goededag, ik werk al een jaar met een Imac G5, waar ik zeer tevreden over ben. nu heb ik het volgende voor, na een jaar zonder problemen met internet bankieren kan ik sinds een paar weken niet meer op de site van argenta en fortisbank via safari, het gaat alleen nog via internet explorer waar ik niet tevreden van ben. Het ligt niet aan de site van de banken!! kan iemand mij vertellen waarom dit na een jaar ineens niet meer gaat via safari ?? Alvast bedankt vriendelijke groeten, masi

misschien iets met blokkeer pop-upvensters uitzetten

Ik heb geen ervaring met de door jou genoemde banken maar heb je Firefox al eens geprobeerd? Bij mij heeft Safari een paar problemen bij het beleggingsgedeelte van mijn banksite (SNS), Firefox doet het daar echter prima mee.

Ik ben een tijdje geleden van Fortis naar ABN/AMRO overgestapt. Daar gaat bijna alles vlekkeloos in Safari (en Firefox en ...). De Fortis website doet het ook al niet in Safari en Firefox, inclusief de pagina die aankondigt dat internet bankieren nu ook op een Mac zou moeten werken.

dat is toch meteen een goede reden om op een andere bank over te stappen... :lol:

maar i.d.d. popups weer aanzetten doet meestal wonderen, of anders Firefox gebruiken, die geeft meestal wel een melding dat het niet gaat werken, maar doet het daarna toch perfect …

Mijn vriendin gebruikt Safari om haar verrichtigen te doen (Argenta) en dat gaat zonder probleem. Heb het zelf ook even getest en ik had ook geen probleem.

Ik gebruik zelf wel Camino (zie m’n onderschrift) om te internet-bankieren, zonder enig probleem.

Waar heb je dan een probleem bij Argenta? Heb je het certificaat geïnstalleerd? Wordt de pop-up geblockt?

Firefox voor de [b:7fa1c08de1]Postbank[/b:7fa1c08de1] aangezien de S & IE haperen hier.

Ik heb nog nooit problemen gehad met safari en mijnpostbank.nl

[quote:41f83e3927="moodjoo"]Mijn vriendin gebruikt Safari om haar verrichtigen te doen (Argenta) en dat gaat zonder probleem. Heb het zelf ook even getest en ik had ook geen probleem.

Ik gebruik zelf wel Camino (zie m’n onderschrift) om te internet-bankieren, zonder enig probleem.

Waar heb je dan een probleem bij Argenta? Heb je het certificaat geïnstalleerd? Wordt de pop-up geblockt?[/quote:41f83e3927]

Certificaat?? bij argenta?? nog nooit geweten dat ik dat nodig had,neen dat kan het zeker niet zijn.
En popups staan hier ook geblockd.
Fortis geen ervaring mee.

ik gebruik safari al meerdere jaren met de dienst PC banking van Fortis (met digipass) in België, dat geeft hier geen problemen, werkt voortreffelijk.

ter info blokkeer pop-up vensters staat hier aangevinkt

groeten
H.

Postbank internetbankieren via mijn postbank.nl gaat perfect hier

OSX Tiger Safari

[quote:f91c941c6f="Masi"]Het ligt niet aan de site van de banken!![/quote:f91c941c6f]

Waarom niet?

Bij mij werk zowel de ABN-AMRO als SNS prima met Safari!

Bij de Rabo was inderdaad het probleem de pop-ups. Verder no problemo.