Thuisdeling werkt niet op iPad en iPhone wel op AppleTV3

Sinds enige tijd werkt de thuisdeling niet meer voor mijn iPhone en mijn iPad. Ik weet niet precies wanneer dit gebeurt is. In korte tijd is iTunes geüpdatet en heb ik een nieuwe AppleTV en een nieuwe iMac aangeschaft. Ik weet niet of dit van belang is, maar Ik heb mijn oude iTunes bibliotheek gebruikt voor mijn nieuwe iMac om al mijn informatie over de tracks en films te behouden.

In zowel iTunes als op de iPhone en iPad staat thuisdeling aan en zijn de instellingen goed (niet anders dan eerst). Mijn appleTV draait prima en heeft snel verbinding. Mijn iPhone gaat met films wel wat laden maar stoot bij 30%, en bij muziek ziet hij helemaal niets. Op mijn iPad gebeurt precies hetzelfde, alleen laadt hij bij films 50%.

Ik heb alles in en uitgeschakeld (zowel de thuisdeling als de apps en apparaten). Ook heb ik de router opnieuw opgestart.

Ik heb geen idee waar het probleem precies ligt. Ik hoop dat net als de vorige keer een van jullie mij kunnen helpen.

Beste Phenoo,

Het is al even geleden maar is je probleem inmiddels opgelost? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem en kom er gewoon niet uit.
Ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe iPad gekocht een alles goed ingesteld maar krijg idd net als jij de thuisdeling maar niet aan de praat. Naar veelvuldig proberen toch maar eens op mijn iPhone geprobeerd maar helaas zonder resultaat. Op mijn Apple Tv 3 werkt het wel prima.

Heb jij misschien inmiddels al een oplossing?

Ik hoor het graag van je.