Thunderbird probleem

Ik ben bezig met het instellen van Thunderbird voor mijn broertje omdat hij heeft gehoort dat dat een beter programma is. Nu zit ik met het probleem dat ik nergens een wachtwoord kan invoeren zodat ik o ok geen contact kan maken met pop3 weet iemand waar ik dat kan doen?

Groet

Meestal is het gewoon een kwestie van de servergegevens invullen, en zodra je de eerste keer mail ophaalt komt er een popup voor het wachtwoord met de optie deze te onthouden.

Waarom zou Thunderbird beter zijn dan Mail?

[quote:6a152587af="à la Mac"]Waarom zou Thunderbird beter zijn dan Mail?[/quote:6a152587af] Persoonlijke voorkeur, aangezien Thunderbird best ook wel compleet genoemd mag worden. Al zijn er altijd argumenten aan te brengen voor of tegen het één of het ander.

[quote:afdeaee1cf="iPod Jimmy"]Ik ben bezig met het instellen van Thunderbird voor mijn broertje omdat hij heeft gehoort dat dat een beter programma is. Nu zit ik met het probleem dat ik nergens een wachtwoord kan invoeren zodat ik o ok geen contact kan maken met pop3 weet iemand waar ik dat kan doen? [/quote:afdeaee1cf]

Wanneer je de eerste maal geen of foutieve paswoorden hebt ingevuld voor je pop-accounts, kan je dit altijd aanpassen via voorkeuren - geavanceerd - wachtwoorden - wachtwoorden bekijken.

Met vriendelijke groeten,

Lucas
www.lucasnet.be

[quote:689f16f2f3="à la Mac"]Waarom zou Thunderbird beter zijn dan Mail?[/quote:689f16f2f3]

Wel, om er maar een paar te noemen :

1. Apparte mailaccount-mappen.
    Wanneer je meerdere mailaccounts heb, heeft iedere account zijn eigen hoofdmap met zijn eigen inbox, outbox, verzonder items, …
  2. Een ingebouwde nieuws/usenet-lezer.
  3. Een nieuwslezer die kan gebruikt worden op vele besturingssytemen, dus zijn emails makkelijk uitwisselbaar.

en daar komt nog bij … binnen enkele maanden ;
een ingebouwde kalender.

Met vriendelijke groeten,

Lucas
www.lucasnet.be