Thunderbolt naar Firewire adapter

Ik zou een Thunderbolt naar Firewire adapter willen kopen bij Apple.
Op de site staat :“Apple Thunderbolt-naar-FireWire-adapter met ingebouwde Thunderbolt-kabel”
Weet iemand hoe lang zo’n kabel is ? Dat staat er namelijk niet bij en op de afbeelding lijkt die maar zo’n 10 cm lang maar dat lijkt me niet werkbaar.
http://www.apple.com/nl/shop/product/MD464ZM/A/apple-thunderbolt-naar-firewire-adapter

Sterker nog; hij is nog niet eens 5 cm lang. En meer is ook niet nodig, aangezien er van je verwacht wordt dat je er een FW kabel instopt, die naar je device gaat. Je kan hem nl. niet rechtstreeks op je FW device aansluiten. Het is dus in feite gewoon een “koppelstukje”, dat achterin je Mac zit, dus tussen je FW kabel en je Mac.

Ik heb deze adapter ook om mijn nog prima werkende FW dataschijven aan mijn iMac te hangen.

Daarom staat er ook: ‘‘ingebouwde Thunderbolt-kabel’’ en juist niet een ‘‘ingebouwde FireWire-kabel’’ omdat je die laatste er zelf nog aan vast moet koppelen.

Bedankt voor de snelle reactie Night.
Gelukkig heb ik ook nog enkele FW400 en FW800 kabels liggen.
Ik vind het evenwel vreemd dat Apple dan uitdrukkelijk vemeldt : “adapter met ingebouwde thunderboltkabel”.
Dat wekt tot ergens de indruk dat Apple op één of ander manier een soort verlengkabeltje ergens in de adapter heeft zitten.
Ik heb bv. zo’n muis met op het eerste zicht ook zo’n kort kabeltje van een paar centimeter maar als je de USB plug en de muis uit mekaar trekt dan wordt de kabel toch zo’n 80 cm lang.Dus ik verwachte (hoopte) ergens dat Apple ook zoiets handig verzonnen had.
Maar goed , het zal wel lukken met zo’n goeie ouwe kabel .