Tiberian Sun + Firestorm gratis te downloaden!

Hallo, ik kon dit jullie niet onthouden. Ik heb het pas freeware gemaakte Tiberian Sun + Firestorm omgezet via wine naar de Mac. Geniet weer van deze gouden oude game op de Mac. Link naar de download sectie:

Laat even weten hoe die bij jullie werkt! alvast dank :)

Moet je alleen nog even je link toevoegen.

Ik heb hem al bij MacFreak gezien, maar daar komt ook niet iedereen. :lol:

Je bericht bewerken doe je zo:

[img]/uploads/community/01a78b77b8eaf73a64ad415a80bf85df2dc95461_0.png[/img]

DOWNLOAD link please :-)

oops, ging niet bij knopje "url" had het wel ingevuld. http://www.paulthetall.com/pageID_10337269.html

Of je beperkt je even tot je vorige topic?

http://www.onemorething.nl/community/topic/pc-game-onescapee-omgezet-naar-mac-gratis-voor-download#post-2061216

Om nu voor elke game weer een nieuw topic open te gooien.

Leuk, ik wil de downloadlink wel hebben.

Zie de link die ik gegeven heb 2 posts hiervoor: http://www.paulthetall.com/pageID_10337269.html

Je bent toch niet aan het trollen he :-P

je link verwijst naar:
[quote]
Voor deze game zou je me even moeten mailen, omdat het een 1.4 gigabyte bestand is, heb ik het laten hosten op www.filehosting.org (nette hosting site zonder reclame) maar daar word de link toegemaild. Voor de geinteresseerden kan ik dan de link gratis toe emailen :)
[/quote]
En via je email verwijs je weer terug hierheen..
Dus begin ik me af te vragen; wil je ons niet van je spel onthouden zoals je in 1e topic aangaf, of wil je dat wij (en google!) je website onthouden?

? keb al 6 mensen de download link gemaild

Oh excuses, inderdaad, je download link zat in de spambox en in je persoonlijke email stond dat je de link al gestuurd had (ik dacht dat je daarmee dus dit topic verwees).

Bij filehosting moet ik het emailadres invullen waar het mailtje met de downloadlink naartoe moet. Dus heb ik je emailadres daarvoor nodig. Ik kon niks anders (zonder reclame) vinden die zulke grote bestanden hosten, vandaar de beetje omslachtige manier. De onescapee game is maar 176 MB dus die kan je bijna overal hosten met een regelrechte link zoals mediafire. Maar ja deze is 1.4 Gid. Tenzij je een betere hostingsite weet. Dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Je vergeet mischien dat ik dit als hobby erbij doe, dus heb geen geld voor eigen hosting slots. Vandaar op deze manier. Excuus dat het bij deze game wat omslachtiger gaat.

www.dropbox.com is ook wel handig, gooi het in je publieke map en genereer een download link voor iedereen.
Of www.wetransfer.com, ook een aanrader. Bedankt in iedergval alvast, en nogmaals mijn excuses voor de trol beschuldiging :-)

Dropbox is ook maar beperkt met zulke grote bestanden, Wetransfer is precies hetzelfde idee als filehosting (Emailadressen invullen) alleen bij filehosting mag het bestand "unlimited" zijn :)

aha
ik wil de downloadlink ook wel

http://www.paulthetall.com/pageID_10337269.html

Voor degenen die het hebben gedownload. Ben ik erg benieuwd hoe het spel werkt op jullie mac. Alvast bednakt voor jullie reacties.

alles ging goed tot dat ik de muis bewoog, dan ging het beeld knipperen.
Als ik de muis stopte, stopte het knipperen ook.
Ben nu de laatste versie van XQuaetz aan het instaleren.
Verhelpt dat het probleem?

Met veel groeten,
Venco,

Ik heb het nog niet uitgebreid getest, maar hier alvast de eerste bevindingen:

- Spel lijkt goed te spelen, thanks!
- Spel is eigenlijk te klein op scherm (te lage resolutie) en het is niet mogelijk deze te vergroten
- Ik gebruik dual screen => alles wordt zwart en het spel toont zich in linker bovenhoek van mijn 2e scherm.
- LAN optie reageert niet, erg jammer het juist een multiplayer game
- Wanneer je spel afsluit zijn alle vensters die nog openstonden verticaal gehalveerd

Getest op Macbook Pro 15" 2.16 core2duo, met ATI RadeonX1600, 128MB op dualscreen.

mijn scherm knippert nog steeds.
Het vreemde is, enkel in het spel zelf.
Mijn muis bewegen in de menu's is totaal geen probleem.

met veel groeten,
Venco.