Tig keer dezelfde cover van een album???

Hallo mensen,

Weet iemand een oplossing op het volgende probleem:

Ik heb een album van Armin van Buuren, die wil ik importeren in iTunes.
Als ik dit doe, dan verschijnen in de coverflow 30 keer dezelfde cover van het desbetreffende album. In plaats van 1.

Wat doe ik verkeerd en hoe lost ik dit op?

Graag jullie reactie.

Dank je wel alvast.

Staat de Albumartiest en Albumnaam bij alle nummers hetzelfde ingesteld?

Je moet alle nummers selecteren en met cmd i aanvinken dat alle nummers deel zijn van een verzamel. Dat zie je in coverflow maar 1 plaatje.

[quote:98df3d535b="Petje"]Je moet alle nummers selecteren en met cmd i aanvinken dat alle nummers deel zijn van een verzamel. Dat zie je in coverflow maar 1 plaatje.[/quote:98df3d535b]

Dit werkt helaas niet altijd.

Bij tenminste 24 verschillende mac's die ik voor anderen heb ingesteld, wel.

Bij mij werkt het wel. Ik heb ingesteld het aantal nummers (1 van 10), aantal schijven (1 van 3) en het hokje bij deel van verzameling aangevinkt.

[quote:edfb3e9ce2="Petje"]Bij tenminste 24 verschillende mac's die ik voor anderen heb ingesteld, wel.[/quote:edfb3e9ce2] Met mijn 3 macs erbij, 27.

Bedankt Petje,

Helemaal TOP!!

[quote:6eedc5073b="BasiX"][quote:6eedc5073b="Petje"]Je moet alle nummers selecteren en met cmd i aanvinken dat alle nummers deel zijn van een verzamel. Dat zie je in coverflow maar 1 plaatje.[/quote:6eedc5073b]

Dit werkt helaas niet altijd.[/quote:6eedc5073b]

Heel juist,

Soms zet hij de nummers nog appart omdat er bv bij albumartiest toch iets anders staat,dan kan je best eens elk nummer appart bekijken (cmd,I) en dan ga je direct zien waar de gevevens van elkaar gaan verschillen,maar in 80 % van de gevallen gaat da vanzelf gaan.