Tiger en Airport

Ik heb sinds Vrijdag midag Tiger geinstaleerd en ik moet zeggen voor het grotste deel gaat prima.(alleen mijn cd van office 2004 kwijt en ik kan 'm niet herinstalleeren) Anyway!! Maar wat mijn indruk heeft gemaakt is de bereik van mijn Airport waar ik eerste 2 streepjes had nu heb ik continue 4!!! Alleen Safari vind ik trager maar daar loopt all een dradje over.

Bij mij hetzelfde. Ik had normaal maximaal 3 streepjes nu is ie permament vol!! :D

hier precies het omgekeerde (heb ik weer). Voorheen VOL. Nu nog maar 2 streepjes. ARRRGGGHHHH

bij easyware zeiden ze ook dat tiger voor een betere ontvangst zorgt... iemand idee hoe dit komt?

Je kan tijdelijk de [url=http://www.microsoft.com/mac/downloads.aspx?pid=download&location=/mac/download/office2004/office2004.xml&secid=4&ssid=1&flgnosysreq=True] office 2004 test drive[/url] installeren, heb je 30 dagen om je cd terug te vinden.

Bij mij ook het omgekeerde geval; een [b:94e51e7829]veel slechter[/b:94e51e7829] bereik onder Tiger, met regelmatig verbroken verbindingen, ook bij het streamen van muziek naar m'n Airport Express... :cry:

Het vreemde is dat mijn Computer-naar-Computer netwerk het niet meer doet sinds Tiger (2 machines staan via de Airport-cards met elkaar in verbinding). Bij Voorkeuren/Netwerk/Airport/Airport kon ik voorheen een optie aanvinken die de computer in staat stelde een netwerk aan te maken ... die optie zie ik niet meer. Sterker nog, die tab ziet er ietwat verneukt uit (de tekst staat deels onder de velden) [img:eae5ad6437]http://www.van-heukelum.nl/media/airport.jpg[/img:eae5ad6437] Geen idee van nu te doen; in elk geval wordt er wel een netwerk gespot, alleen lukt het de ene machine niet met de ander contact te krijgen. Ook remote Desktop weigert dienst (die start helemaal niet op).

Ik krijg datzelfde rare venster, en ik moet na elke sluimerstand in het menu mijn airport weer aanvinken anders heb ik geen verbinding. Bij panter had ik altijd automatisch verbinding. Ik kan nergens iets vinden om dit te wijzigen, dus tips zijn welkom!

Lijkt me sterk dat tiger voor een betere ontvangst zorgt want er verandert toch niets aan je antenne of je airportexpress/basestation

Heb nu ook een veel beter bereik dan voorheen. Eerst 2 streepjes en nu 4.