Tiger en Golive

Sinds de installatie van Tiger merk ik dat het telkens erg lang duurt voordat ik met Golive iets krijg geupload. Is er nog iemand met dat probleem en hoe los ik het op?

[quote:ada2146ac5="tijs"]Sinds de installatie van Tiger merk ik dat het telkens erg lang duurt voordat ik met Golive iets krijg geupload. Is er nog iemand met dat probleem en hoe los ik het op?[/quote:ada2146ac5]

Welke versie van Golive? Met CS2 gaat het in elk geval erg vlot.

CS1 heb ik nog. Heeft CS2 verder nog veel voordelen?

[quote:fd12a8ff51="tijs"]CS1 heb ik nog. Heeft CS2 verder nog veel voordelen?[/quote:fd12a8ff51]

Ik zou het niet weten: ik heb CS1 overgeslagen. :slight_smile:

Wat die upload betreft: al eens geprobeerd om alles even opnieuw in te stellen? (Adressen, wachtwoorden e.d.)

ook met cs1 gaat het best vlotjes. Geen algemeen probleempje zou ik zeggen. Heb overigens wel een clean install gedaan.

Als het alleen het uploaden betreft, zou het eventueel ook aan je internet instellingen kunnen liggen of aan de beveiligingsinstellingen zoals een firewall o.i.d. De exacte oplossing weet ik niet, maar misschien moet je het daar zoeken !?

Wellicht 'Passive mode' aanzetten? Zonder deze optie ging er bij Dreamweaver namelijk een hoop mis! Misschien ook de oplossing voor Golive.