Tiger en .mac

Hoi luitjes, Ik heb vandaag met veel plezier Tiger geïnstalleerd en ben bijzonder blij. Op een tweetal kleinigheden draait alles lekker. maar mijn .mac ging niet lekker. Ik heb twee mac's en die noem ik zeg maar paars en wit. Wit heet na installatie in eens aljo van baarsen's mac en ik kan dat niet veranderen. In het sync deel van .mac staan in eens drie namen:paars aljo's Mac en wit. Achter aljo's mac staat (deze computer) Nu synchroniseert hij niet goed er is een inconsistentie zegt de software. Gek genoeg is wel alles gesynct adresboek,ical, en bookmarks. maar hij blijft waarschuwen bij het syncen en mobiel Sony-ericss t 68i lukt nog niet. Kan ik op de .mac wat weg gooien om het op te lossen? wat is het beste?

please help me

Wanneer je een Mac hebt waar alles goed opstaat, dan kun je die gebruiken om, nadat je .Mac hebt leeggehaald (en de 'registraties' van die 3 Macs hebt verwijderd), .Mac weer te syncen en in orde te krijgen. Probeer het eens. Het kan zijn dat dan het probleem met die Ericsson ook opgelost is, maar daar weet ik niets van, het kan ook een bug zijn.

Belangrijk is het natuurlijk om zeker te weten dat je je belangrijke info goed op één van je Macs hebt staan, anders kun je straks alles opnieuw gaan invoeren… :? Succes.

heb intussen toch die witte mac maar weg gehaald en opnieuw gesynct ging goed maar Sony-Ericss pakte hem niet brak de sync af.

hoe daarmee verder?