Tiger en MijnPostbank.nl : werkt niet meer met Opera?

Zucht ...

Met Safari in Tiger wordt ik bij inloggen doorgelinkt naar … het inlogscherm.
Met Opera ging het wel, maar sinds nu, net een half-uurtje geleden: ook met Opera om ik er bij de Postbank niet meer in.

Wie heeft zelfde ervaringen?

al [url=http://forum.macosx.nl/search.php?search_keywords=Tiger+AND+postbank&search_terms=all&search_author=&search_forum=-1&search_time=0&search_fields=all&search_cat=-1&sort_by=0&sort_dir=DESC&show_results=posts&return_chars=200]deze[/url] mensen

[quote:dad9ed4b16="Hobbes"]al [url=http://forum.macosx.nl/search.php?search_keywords=Tiger+AND+postbank&search_terms=all&search_author=&search_forum=-1&search_time=0&search_fields=all&search_cat=-1&sort_by=0&sort_dir=DESC&show_results=posts&return_chars=200]deze[/url] mensen[/quote:dad9ed4b16]

Nee, dat is niet juist, vandaar dat ik een nieuw draadje begin …

Als je met Opera wel kan inloggen, maar vervolgens problemen krijgt wanneer je iets in het menu selecteerd. Dan moet je op uitloggen klikken en opnieuw inloggen. Bij mij werkt Opera dan wel.

Ik heb namelijk dat ik met Opera altijd een tweede keer moet inloggen met dezelfde browser instantie wil ik succesvol kunnen internet bankieren.

Gelukkig heb ik nog een windows systeem als servertje draaien, dus met terminal services kan ik daarop bankieren. Als ze nou gewoon is een internet bankier implementatie maken die netjes aan standaarden voldoet.

bij mij doet hij het nog prima met opera en tiger

En als je nu eens gewoon Netscape 7.02 gebruikt zoals de Postbank ook adviseert.

Ik kon vanochtend nog wel 'postbanken' met Safari (onder 10.3.9) maar weer niet onder Opera. Net de Security update 2005-005 (via software update) geïnstalleerd en zie: alles werkt weer onder alles en iedereen....

Ik wordt bij ingeloggen doorgelinkt naar het inlogscherm. Ik kom er dus helemaal niet in.

Maar zo te lezen werkt Opera voor sommigen nog …

[quote:0961573845="Ducboy59"]Zucht ...

Met Safari in Tiger wordt ik bij inloggen doorgelinkt naar … het inlogscherm.
Met Opera ging het wel, maar sinds nu, net een half-uurtje geleden: ook met Opera om ik er bij de Postbank niet meer in.

Wie heeft zelfde ervaringen?[/quote:0961573845]

Same here. Ik heb alles geprobeerd, Safari, Firefox, Opera. En uiteindelijk lukt(e) hetmet Mozilla. Daar kan ik wel mee inloggen en geld overmaken etc.
Heel af en toe een rare bug, dat je niet meer in het bovenste gedeelte van een venster iets kan aanklikken. Dan maar weer opnieuw inloggen. -zucht- Gelukkig zit ik niet hele dagen op de Postbank. Ik hoop dat ze er SNEL iets aan doen. :grrr:

[quote:70808ab284="Yosemite"]En als je nu eens gewoon Netscape 7.02 gebruikt zoals de Postbank ook adviseert.[/quote:70808ab284] ... en als je dan ook macos 10.2.8 installeerd ben je helemaal uit de problemen. Nee, dat is terugvallen op een prehistorisch systeem. Bovendien hebben vorige week een hoop mensen een hoop geld uitgegeven voor een nieuw systeem. Vertel die mensen dan maar dat ze moeten downgraden omdat de Postbank niet wil meewerken. Brengt Microsoft echter een upgrade uit, bijv. SP2, dan moeten we met z'n allen het wel accepteren dat mijnpostbank.nl er een heel weekend uitligt! Van ellende heb ik maar VPC geinstalleerd en wacht wel af totdat het de dames en heren bij de Postbank wel belieft om de software die daar draait aan te passen :moe:

mmja , bij mij werkt dus echt helemaal geen enkele browser onder tiger met de postbank .. heb nu echt alles geprobeerd..

de postbank zegt t volgende :

[i:4f00ea2683]We begrijpen dat u het hinderlijk vindt dat u Mijn Postbank.nl niet kunt gebruiken. Via de afdeling e-mail kunnen wij echter geen ondersteuning bieden voor de Mac. Het is mogelijk dat Mijn Postbank.nl werkt met bepaalde combinaties, wij kunnen echter niets garanderen.

Mogelijk vindt u een antwoord op de volgende site:
www.macosx.nl
We willen u erop wijzen dat deze site niet door de Postbank is ontwikkeld. Wel staan hier veel mogelijke oplossingen op voor problemen met Mijn Postbank.nl op een Mac.[/i:4f00ea2683]

:cry:

Op mijn tijger machine werkt nu Safari, Mozzilla, Opera en Netschape niet met MijnPostbank.nl .

[quote:4112066b5e="Ema(r)c"][quote:4112066b5e="Yosemite"]En als je nu eens gewoon Netscape 7.02 gebruikt zoals de Postbank ook adviseert.[/quote:4112066b5e] ... en als je dan ook macos 10.2.8 installeerd ben je helemaal uit de problemen. Nee, dat is terugvallen op een prehistorisch systeem. Bovendien hebben vorige week een hoop mensen een hoop geld uitgegeven voor een nieuw systeem. Vertel die mensen dan maar dat ze moeten downgraden omdat de Postbank niet wil meewerken. Brengt Microsoft echter een upgrade uit, bijv. SP2, dan moeten we met z'n allen het wel accepteren dat mijnpostbank.nl er een heel weekend uitligt! Van ellende heb ik maar VPC geinstalleerd en wacht wel af totdat het de dames en heren bij de Postbank wel belieft om de software die daar draait aan te passen :moe:[/quote:4112066b5e] Het is natuurlijk onzin dat je terug moet naar Jaguar; je kan [url=http://ftp.netscape.com/pub/netscape7/english/7.02/mac/macosx/sea/Netscape-macosX.smi.bin]Netscape 7.02[/url] ook gewoon onder Panther of Tiger gebruiken, dat werkt bij mij prima. Telebankieren met Netscape werkt altijd nog prettiger dan wanneer je met dat gare en trage VPC aan de slag moet.

[quote:3b8ee38344="dlf"]mmja , bij mij werkt dus echt helemaal geen enkele browser onder tiger met de postbank .. heb nu echt alles geprobeerd..

de postbank zegt t volgende :

[i:3b8ee38344]We begrijpen dat u het hinderlijk vindt dat u Mijn Postbank.nl niet kunt gebruiken. Via de afdeling e-mail kunnen wij echter geen ondersteuning bieden voor de Mac. Het is mogelijk dat Mijn Postbank.nl werkt met bepaalde combinaties, wij kunnen echter niets garanderen.

www.macosx.nl
We willen u erop wijzen dat deze site niet door de Postbank is ontwikkeld. Wel staan hier veel mogelijke oplossingen op voor problemen met Mijn Postbank.nl op een Mac.[/i:3b8ee38344]

:cry:[/quote:3b8ee38344]

Ik kreeg deze reactie op mijn mail:

[quote:3b8ee38344]
Hartelijk dank voor uw bevindingen en aanbod. Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de ontwikkelaars van Mijn Postbank.nl.

We begrijpen dat u het hinderlijk vindt dat u Mijn Postbank.nl niet kunt gebruiken. Via de afdeling e-mail kunnen wij echter geen ondersteuning bieden voor de Mac. Het is mogelijk dat Mijn Postbank.nl werkt met bepaalde combinaties, wij kunnen echter niets garanderen.

www.macosx.nl
We willen u erop wijzen dat deze site niet door de Postbank is ontwikkeld. Wel staan hier veel mogelijke oplossingen op voor problemen met Mijn Postbank.nl op een Mac.

Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
[/quote:3b8ee38344]

Ik kreeg lekker 1 zin meer dan jij-hij… :smiley:

[quote:314f777b1c="Ducboy59"]Op mijn tijger machine werkt nu Safari, Mozila, Opera en Netschape niet met MijnPostbank.nl .[/quote:314f777b1c]

Mijn Postbank.nl werkt prima met Opera onder Tiger! Sterker, is de enige browser die bij mij werkt… Firefox, Netscape 7.02, Camino, Mozilla alles niets en nada. Download wel de Opera stable release 7.xx en niet de beta 8. En onder Quick preferences met de instelling identifieer als MSIE 6.0 vooral zo laten staan (is de standaard setting)

Over standaards gesproken… ik kreeg net zo’n standaard mail terug van de Postbank. Gewoon triest zo’n reactie van ‘we kunnen echter niets garanderen.’ Terwijl zij laatst een Postbank creditcard actie hadden voor aanschaf van een… iMac G5…jaja right!

Ook bij mij problemen met mijn postbank. Firefox, Opera, Netscape & Safari; Niets werkt. Op geen enkele manier kan ik nog geld inleggen of opnemen van mijn internetspaarrekening. Uiteraard dezelfde reactie gekregen als jullie allemaal. Zucht.... Ze verwijzen me wel naar deze site, maar het beste advies dat ik kan vinden is overstappen naar een andere bank. Dit heb ik ze ook maar even teruggemaild (niet dat ik denk dat ze er wat mee doen).

Gr.

Patrick

[url=http://ftp.netscape.com/pub/netscape7/english/7.02/mac/macosx/sea/Netscape-macosX.smi.bin]Netscape 7.02[/url] werkt inderdaad bij mij onder tigert !

Ik heb twee mogelijkheden: 1. Herstarten van een externe schijf waar 10.3 opstaat 2. Netscape 7.0.2

[quote:1310c57e6a="dlf"][url=http://ftp.netscape.com/pub/netscape7/english/7.02/mac/macosx/sea/Netscape-macosX.smi.bin]Netscape 7.02[/url] werkt inderdaad bij mij onder tigert ![/quote:1310c57e6a] Bj mij ook! Wel retetraag, net zo traag als VPC maar het werkt weer :?

Zojuist nogmaals geprobeerd of Mijn Postbank werkt met Netscape 7.0.2, en ja hoor ook onder Safari 10.3.9 werkt dit. Inderdaad verschrikkelijk traag maar goed, beter iets dan niets.

gr.

Patrick