Tiger en Postbank.... wat nou weer?

Nou kon ik vorige week eindelijk inloggen op 'mijn postbank' en alles leek met Tiger prima te werken en overschrijvingen liepen prima e.d. Maar nu is het het oude liedje... inloggen niet mogelijk! Wat is er gebeurd? Heb ik iets gemist?

Het heeft precies vier dagen gewerkt. Er wordt wat afgeprutst bij de Postbank.

Via Opera werkt het vandaag (nog) wel, [url=http://forum.macosx.nl/posting.php?mode=reply&t=47353&sid=fe690a98d0eb34f4fe16ef0b320e17af#]link[/url] Firefox niet (meer)[url=http://forum.macosx.nl/posting.php?mode=reply&t=47353&sid=fe690a98d0eb34f4fe16ef0b320e17af#]nog een link[/url]

Zo heb je drie browsers nodig, eentje voor het RSS feed gemak, eentje voor pagina’s met veel advertenties, en eentje om je bankzaken te regelen… Zou dit onder de 200 nieuwe functies van Tiger vallen??? en nog een link

Het trieste is, dat de Postbank heeft laten zien, dat ze het wel degelijk kunnen. Het functioneerde met Safari zelfs beter dan ooit tevoren.

jep heel triets..

verder was hier al een topic over!
er zijn al e-mails gestuurd en alles…

zoek maar met de zoekfunctie op postbank!

[quote:206b926b0e="erikaatjuh"]jep heel triets..

verder was hier al een topic over!
er zijn al e-mails gestuurd en alles…[/quote:206b926b0e]

Inderdaad. Ik kreeg gisteren antwoord op mijn uitvoerige brief (zie ergens anders op het forum voor deze brief) maar dat was weer het bekende standaardantwoord.

Java update… bla bla… Opera 8.0 bla bla.

Terwijl ze inderdaad niet aangeven waarom ze dus een paar dagen even WEL bereikbaar waren met Safari.
En of vanaf juni de herziene site van de postbank wordt gelanceerd en zo ja, is deze wel toeganklijk voor Mac? Die berichten circuleren namelijk maar daar kreeg ik dus geen bevestiging van.

Ik zie het somber in… :frowning:

ik heb het nu wel werkende met camino en firefox en die java plugin die je ergens bij sourgeforge kan downloaden. met de zoekfunctie heb je die zo te pakken. safari werkt inderdaad niet meer, maar ik strat wel even camino op daarvoor

anyway… het blijft lastig.

Ik vind het zwak van de Postbank, ze hebben dus nu duidelijk kunnen zien dat het wel [b:ad3e22e5eb]kan[/b:ad3e22e5eb] met Safari, maar schijnbaar [b:ad3e22e5eb]willen[/b:ad3e22e5eb] ze gewoonweg niet :x

Ik had het dus een week terug dat ik helemaal niet meer kon inloggen met Panther (rond de tijd dat het in Tiger ineens werkte), kreeg ik een paar dagen later een mailtje terug met een nogal baggerig antwoord… Ze hadden volgens mij niet eens gekeken naar m’n mail, ik werd zelfs doorverwezen naar hier! (hebben ze dus toch onze discussie hier gevolgd :wink: )
Ik heb maar geen antwoord meer terug gestuurd… Ze hebben m’n mail niet gelezen, dat is duidelijk. Ik zeg ’ Ik werk met 10.3 en Safari 1.3’ en ik krijg een antwoord dat betrekking heeft op 10.4…

[b:ad3e22e5eb]Postbank: SCHANDE ! Beetje klantvriendelijker mag wel…[/b:ad3e22e5eb]

Welke bank werkt er wel met redelijk goed met OSX, ik zit nl. zelf ook bij de Postbank… :expressionless:
Ze zeiden ook dat ik met Opera moest werken, maar ik wil helemaal geen Opera! (daar moet je voor betalen als je geen reclamebannertje wil, is het niet?) en dat terwijl Safari minsten zo goed moet werken… Ik blijf het vreemd vinden dat bepaalde sites in bepaalde browsers het gewoonweg niet doen! :?

camino + die java plugin van sourceforge werkt prima voor mij! (net ff uitgeprobeerd)

nog lekker snel ook :smiley:

Hmm hier werkt het perfect. Ben wel blij met de vernieuwde postbank, want alles werkt zowaar. Macos 10.3.9 met safari 1.3.

[edit safari 1.3]

[quote:652ecd5376="try"]Macos 10.3.9 met safari 3.0.[/quote:652ecd5376]

Safari 3.0? Waar heb je die vandaan? :stuck_out_tongue: :wink:

nou dat vraag ik me ook af!!

dacht dat er nog geen safari 3 was… misschien typfoutje

ABN AMRO met Safari gaat prima .... je moet ook bij een echte bank je financien doen en niet bij een veredeld postkantoor :P

[quote:ebbbb7d036="Hajinick"]ABN AMRO met Safari gaat prima [/quote:ebbbb7d036]

Ik zal het onthouden :slight_smile:

Ik loop vet achter en 'doe' het dus met MacOs 10.3.9 en Safari 1.3 en ik moet zeggen dat het zonder enig probleem werkt. Hou alleen m'n hart vast voor 30 mei: dan verloopt de security hupseflap die nu in beeld verschijnt. En ja, wat voor ellende brengt de nieuwe security hapseflap dan weer...

[quote:52b51f508e="Roland53"]Ik loop vet achter en 'doe' het dus met MacOs 10.3.9 en Safari 1.3 en ik moet zeggen dat het zonder enig probleem werkt. Hou alleen m'n hart vast voor 30 mei: dan verloopt de security hupseflap die nu in beeld verschijnt. En ja, wat voor ellende brengt de nieuwe security hapseflap dan weer...[/quote:52b51f508e]

Hij is gewoon verlengd met een jaar tot 30 mei 2006… (bij mij in ieder geval…)