Tiger nogmaals installeren?

Ik heb even gewacht op de update maar het lukt me nog steeds niet om schermfoto's te maken in Tiger (Geïntalleerd als "Erase & Install"). Volledig scherm lukt wel maar bij een selectie wordt er enkel het "klik" geluid weergegeven maar er verschijnt geen foto op m'n desktop. Spijtig want ik gebruik deze functie erg veel. Nu is mijn vraag... is het volgens jullie zinvol om Tiger nogmaals te installeren (als upgrade dan) of heeft dit totaal geen zin? Of is dit misschien niet mogelijk? Redenen om dit niet te doen?

gebruik je de toetsencombo ?? appel + shift + 4

Inderdaad. En ook in combinatie met de spatiebalk.

bij mij werkt het gewoon hoor.

Heb je de ComboUpdater 10.4.1 er al eens overheen gegooid? Probeer eens, wellicht lost deze het probleem op... Anders zou je een 'upgrade' kunnen proberen, want de Combo's nogmaals installeren wil nog wel eens problemen oplossen. Permissies heb je gerepareerd? Heb je iets anders bijzonders gedaan? Misschien de .plist weggooien, maar ik weet niet of die er ook is voor die schermafbeelding en hoe die dan heet.

Voor de meest vreemde problemen bij mij, breng ik altijd DiskWarrior of TechTool Pro 4 in stelling en vaak met succes. :smiley: