Tiger ontvangen en geen dvd in de box

Vanmorgen kwam om 0930 uur TNT voorrijden en jawel Tiger werd bezorgd.

Snel het pakje in onvangst genomen ,naar de computer gesneld,pakje geopend en tot mijn verbazing alleen enkele manuals maar geen dvd ,geen cd niks.

Je begrijpt paniek, Appel gebeld en e.e.a. voorgelegd volgende week komt een nieuw pakket?

Sorry voor het ongemak ook namens Steve, kan ik mooi naar koninginnedag, hoef ik niet thuis te zitten.

Dat is balen

Lijkt me een optimaal begin van een slechte dag: paje eindelijk ontvangen en zit er geen dvd bij. Succes met de verdere afhandeling.

Ik leef met je mee, ik ken het gevoel.

:oops:

dat is zwaar onder de maat zeg, ben je een van de eersten op de vroege ochtend, krijg je alleen de doos. Ze dachten zeker dat je een van die klanten was die hem al per abuis binnen hebben gehad ;(

hoe kan zoiets eigenlijk gebeuren.... :?

Gewoon even niet goed opgelet bij het verpakkken (geeft de schuld maar aan de inpakmachine).

Misschien dat het ooit nog een "collectors item" wordt.

Belachelijk zeg en zwaar matig voor je ... Ferry Matig ..:(

Of misschien heeft Apple al geweten dat je een illegale kopie draait, en dachten ze dat je de manuals ook wel zou kunnen waarderen.... :P

Vervelend dan zeg! Hoop dat ze snel de dvd kunnen versturen.

Als je dan toch een nieuwe doos hebt kan je die oude dan naar mij sturen? Luke collecters item. Ik heb tiger al niet origineel dus vandaar :D:D:D ;)

[quote:f921b18b1a="awesomemac"]Vervelend dan zeg! Hoop dat ze snel de dvd kunnen versturen.[/quote:f921b18b1a]

Of even via ftp inlogen op de server van Apple en na permisie Tiger downloaden en de allernieuwste Alligator Mac Os X 10.9 Beta…

Aligator, Kaaiman, Gaviaal etc…

hopen dat de rest een normaal gevulde doos ontvangt haha

wow.... das wel matig van ze zeg :S Maarja.... veel plezier op koninginnedag :)

Komisch! Houdt het leven interessant moet je maar denken.....

pijnlijk, ben je net blij dat je tiger binnen hebt en dan zit er geen dvd in, dan moet je echt ongeluk hebben.... :cry:

[quote:28b75acdb3="nma"]Komisch! Houdt het leven interessant moet je maar denken.....[/quote:28b75acdb3]

Duidelijk geval van “Life is funny… but not ha ha funny”.

Lijd met je mee…

Zo het is nu avond en iedereen is fijn bezig met Tiger ,volgens mij ben ik tot nu de enige pechvogel die geen dvd in de doos had zitten.

Steve maak het voor een keer goed en stuur een nieuwe powermac dan zorg ik voor de PR.