Tiger op de grafivak

vandaag naar de grafivak geweest. Half uurtje kunnen luisteren naar iemand van Apple die heel enthousiast Tiger aan het uitleggen was. Was echt helemaal top. Die lui van Apple weten tenminste wat presenteren is.

ps Die lui van adobe (engeland) ook wel.

heb je er ook nuttige info uit kunnen halen..?

wou eigenlijk ook gaan maar kan er geen tijd voor vrijmaken… :cry:

Ik wilde ook wel even gaan, maar de stagair mag al mee dus ik moet leuk het kantoor bezetten... *jank* En bij Adobe zie ik bij presentaties steeds vaker pc bakken voorbij komen, dat is dan toch wel weer net een beetje minder mooi dan een apple met tiger... ;)

[quote:351416f239="Anubiz"]Ik wilde ook wel even gaan, maar de stagair mag al mee dus ik moet leuk het kantoor bezetten... *jank* En bij Adobe zie ik bij presentaties steeds vaker pc bakken voorbij komen, dat is dan toch wel weer net een beetje minder mooi dan een apple met tiger... ;)[/quote:351416f239] Dan kan ik je nu gerust stellen: op de GrafieVak presenteerde Adobe alleen met Macs :-) Nuttige info? Tuurlijk! Hangt alleen sterk af wat je nuttig vind :P

@ Fokker 3:

Oww dan is het goed :slight_smile: Ik vind het best nuttige info. Goed nieuws is altijd nuttig… toch? Jammer dat ik het gemist heb, volgende keer beter.