Tiger op DVD

Wie kan mij vertellen hoe groot de systeem-DVD's van Tiger zijn? De DVD's geleverd bij de Imac G5 zijn 5,9 GB. Ik denk dat er verschillende Tiger's zijn nl. die bij een Mac worden geleverd en die los gekocht kunnen worden.

2,52GB (enkel Tiger en XCode)

Op de software-herstel-dvd die je bij een Mac krijgt staat méér dan alleen het systeem.

[quote:6583b60f40="Esquare"]Op de software-herstel-dvd die je bij een Mac krijgt staat méér dan alleen het systeem.[/quote:6583b60f40] Enig idee, hoe ik alleen het systeem op een dvd kan branden?

tiger downloaden en op dvd branden met toast?

[quote:28c7f257c0="martijnm6001"]tiger downloaden en op dvd branden met toast?[/quote:28c7f257c0] Ik heb de software-herstel-dvd gekregen bij de IMac G5, daar staat Tiger op. Dus hoef ik niet te downloaden. Ik wil alleen een kleinere instal. schijf.

ik ben bang dat ik je teleur moet stellen: als je je herstel cd van je imac in bijvoorbeeld mijn mac mini zou stoppen en em daarvan opstart, lijkt het op het eerste gezicht allemaal goed te gaan... maar dan: BOEM! deze cd is niet bedoeld voorjou mac mini, martijn....! :P het komt er dus op neer dat je die tiger cd niet kan gebruiken voor andere computers, al heb ik wel begrepen dat je met een firewirekabel van de een naar de andere mac iets kan fixen, maar dat weet ik niet precies: moet je even op de fora kijken